۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۴۳۹۱۴
سردار شاهوارپور:

پایگاه‌های بسیج در طرح غربالگری و تشخیص افراد مبتلا به کرونا شرکت می‌کنند

پایگاه‌های بسیج در طرح غربالگری و تشخیص افراد مبتلا به کرونا شرکت می‌کنند
سردار شاهوارپور گفت: همه پایگاه‌های بسیج شهرستان‌ها باید در طرح غربالگری و تشخیص افراد بیمار شرکت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در‌جلسه تشکیل قرارگاه مشترک جهادی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه نیازمندی‌های بخش بهداشت و درمان، همکاری و همیاری نیرو‌های بسیج در جلسه مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: غربالگری افراد و سامانه‌ای که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده بود تا مردم در آن ثبت نام کنند یکی از اولویت‌ها است که بسیج باید کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه همه پایگاه‌های بسیج شهرستان‌ها باید در طرح غربالگری و تشخیص افراد بیمار شرکت کنند، اظهار داشت: هدف آن است تا از انتشار شیوع کرونا ویروس جلوگیری شود، ضمن اینکه در تهیه ماسک کارگاه‌های شهرستان‌ها فعال خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ماسک تولیدی براساس نیاز‌ها تولید می‌شود، گفت: ماسک‌ها در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد همچنین در بخش‌های مختلف حوزه درمان، تمهیداتی اندیشیده و طرح‌هایی برای قرنطینه در صورت نیاز اتخاذ شد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مراکز درمانی برای قرنطینه افراد پیش بینی شده است، بیان داشت: همانطور که بسیج برای ریشه کنی فلج اطفال همکاری بسیار خوبی با وزارت بهداشت داشت، در ریشه کنی کرونا ویروس همکاری وافری انجام خواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست تا توصیه‌های پزشکی را رعایت کنند تا با حداقل هزینه‌ها به ریشه کنی کرونا پرداخته شود. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات