۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۴۳۹۲۱
حسین زاده:

با ماندن در خانه‌ها حلقه انتقال ویروس کرونا قطع می‌شود

با ماندن در خانه‌ها حلقه انتقال ویروس کرونا قطع می‌شود
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مردم همکاری داشته باشند تا حلقه انتقال کرونا ویروس قطع شود و از این طریق خانواده‌ها آسیب نبینند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، صبح امروز در قرارگاه مشترک جهادی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه غربالگری و بیماریابی در زمان کنونی نیاز اصلی است، اظهار داشت: همه خانواده‌ها در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند، در عین حال از سپاه و بسیج می‌خواهیم که با توجه به ارتباط شان با همه اقشار، به ثبت نام در سامانه فرابخوانند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: همکاران در پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت، اطلاعات فردی را دریافت می‌کنند و همکاران از طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ با همراه خانوار در ارتباط خواهند بود تا نکات لازم برای مقابله با کرونا ویروس داده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم همکاری داشته باشند تا حلقه انتقال کرونا ویروس قطع شود و از این طریق خانواده‌ها آسیب نبینند در عین حال برای کار‌های غیرضروری از خانه خارج نشویم.

همچنین جانگران نژاد، مسئول هیأت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: بسیج جامعه پزشکی و اقشار به کمک بخش بهداشت و درمان آمده تا با یاری همدیگر به کنترل کرونا ویروس بپردازیم.

وی از مردم خواست تا با ماندن درخانه‌ها یارگیر کادر پزشکی بوده و در عین حال با تیم‌های سلامت همکاری داشته باشند. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات