۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۹۶۲

توصیه کتابی جذاب برای روز‌های قرنطینه

توصیه کتابی جذاب برای روز‌های قرنطینه
صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر مقام معظم رهبری، خواندن کتاب "نوجوان شگفتی‌آفرین" را در روز‌های قرنطینه توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاري رسا، خاطرات دفاع مقدس برای ایرانیان، به ویژه کسانی که خود شخصا در آن دوران بودند و آن را تجربه کردند پر از حوادث تلخ وشیرین است؛ روزهایی که هرچند سخت و نگران‌کننده بود، اما همچون همیشه وحدت و از خود گذشتگی مردم را به همراه داشت. همان مردم، امروز نیز با لباس رزمی متفاوت و در کسوت پزشک و پرستار در بیمارستان‌ها حاضر می‌شوند و با ازخودگذشتگی در خط مقدم نبرد امروزی یعنی مقابله با کرونا از هیچ کمکی به بیماران دریغ نمی‌کنند.

اما این روزهایی که مردم به قرنظینه خانگی و ماندن در خانه‌ها تشویق می‌شوند و  با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها نیز اوقات فراغت بیشتری برای نوجوانان و  جوانان به وجود آمده، چه کارهای مفید و سرگرم کننده‌ای می‌توان انجام داد؟ 

 صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفترمقام معظم رهبری که سخنان و توصیه‌های ایشان را در قالب تصاویر و ویدئوها برای عموم مردم به خصوص نوجوانان منتشرمی‌کند، این بار با هدف معرفی کتابی جذاب و توصیه شده از سوی رهبر انقلاب، پستی منتشر کرد و نوشت:

" نوجوان شگفتی آفرین‌
معرفی کتاب | سرباز کوچک امام

 حالا که شما هم در خانه اسیر شده‌اید بد نیست این کتاب را بخوانید‌
حتما داستان جذاب این کتاب باعث می‌شود گذر زمان را احساس نکنید...‌
کتاب خوب راه گشاست‌
رفاقت ماندگار‌
 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار

توصیه کتابی جذاب برای روزهای قرنطینه

توصیه کتابی جذاب برای روزهای قرنطینه

گفتنی است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این کتاب را اینگونه توصیف کردند:" سرگذشت این نوجوان شجاع و باهوش و صبور در اردوگاه‌های اسارت، یکی از شگفتی‌های دفاع مقدس است"./1360/

ارسال نظرات