۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۴۳۹۹۱
فرمانده جدید سپاه گلستان:

مشکلات را با روحیه دفاع مقدسی برطرف می‌کنیم

مشکلات را با روحیه دفاع مقدسی برطرف می‌کنیم
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: هرجایی روحیه دفاع مقدس را در حل مسائل به کار بردیم، پیش رفتیم و سربلند بودیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان اظهارداشت: نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک گلستانی از حسن اعتماد سردار سلامی به این استان در انتخاب گزینه بومی قدردان هستم و امیدوارم بتوانم ماموریتی که بر دوشم نهاده شده است را به نحو احسن به سرمنزل برسانم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه، پاسدار انقلاب و آرمان‌های آن است و پاسداران سپاه اسلام تا پای جان در انجام رسالت ذاتی خود ایستاده‌اند.

فرمانده جدید سپاه نینوای استان گفت: به معنای واقعی کلمه معتقدم هرجایی روحیه دفاع مقدس را در حل مسائل به کار بردیم پیش رفتیم و سربلند بودیم.

وی تصریح کرد: تقویت جبهه انقلاب، گسترش حلقه اتصال با مردم، توجه ویژه به آمادگی رزم، مردم یاری و خدمت رسانی ، تعامل و ارتباط حقیقی با مسئولان، تقریب و گسترش همدلی مذاهب و اقوام استان از اصلی ترین برنامه‌های ما در سپاه استان خواهد بود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان که پیش از این فرمانده سپاه نینوای گلستان بود نیز در این مراسم اظهارداشت: از اینکه به دلیل شیوع کرونا نتوانستم در جمع برادران خود در گلستان حضور پیدا کنم، پوزش می‌طلبم. همچنین از سرلشکر سلامی به واسطه انتخاب یک فرمانده بومی و انقلابی تشکر می‌کنم.

وی گفت: سردار ملک از مجاهدان انقلابی استان بوده و معتقدم خانواده سردار ملک مجاهد پرور است. افتخار می‌کنم بیش از 21 ماه با شایسته‌ترین بندگان خدا در استان گلستان بودم. تمامی مذاهب اعم از سنی و شیعه و همه اقوام این استان جلوه‌ای بی نظیر از وحدت را رقم می‌زنند.

سردار معروفی افزود: چند صباحی از بهترین روزهای عمر حقیر در استان گلستان رقم خورد و در این مدت هرچه توفیق بود عنایت الهی بود که با همراهی و صمیمیت سپاه و بسیج با مردم ایجاد شد. افتخار می‌کنیم با تعامل بسیار خوب با مسئولان در راستای منویات امام خامنه‌ای گام برداشتیم. قطعا اگه قصور و کوتاهی بوده متوجه این حقیر است و بنده اگر کوتاهی در حق کسی داشتم می‌خواهم مرا حلال کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
این روزها باید فیلم یتیم خانه ایران را چند بار دید. مریضی وا گیری که در ایران باعث از بین رفتن جان میلیون ها ایرانی شد. عدم حمایت از بیماران ایرانی و نرساندن دارو باعث مرگ چند صد هزار هم وطن ایرانی شد؛ اما امروزه ویروسی وارد ایران اسلامی شده است . آزمون تاریخی ملت ایران است. تلاش کادر درمانی نظام با همراهی این روزها باید فیلم یتیم خانه ایران را چند بار دید. مریضی همه گیری که در ایران باعث از بین رفتن جان میلیون ها ایرانی شد. عدم حمایت از بیماران ایرانی و نرساندن دارو باعث مرگ 9میلیون ایرانی شد؛ اما امروزه ویروسی وارد ایران اسلامی شده است نیروهای خودجوش مردمی و نیروهای مسلح خصوصا سپاهیان عزیز امروز جانذملیونها ایرانی را از خطر نجات داد. در این بحبوحه از رسانه ملی و خبرگزاریها برای اطلاع رسانی عمومی تقدیر فراوان داریم.
0
0