۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۴۳۹۹۳
قدردانی استاندار گلستان از مجاهدت‌های سپاه در سیل امسال؛

شیعه و سنی خدمات سپاه را فراموش نمی‌کنند

شیعه و سنی خدمات سپاه را فراموش نمی‌کنند
استاندار گلستان گفت: سردار معروفی و سپاه نینوای استان در زمان سیل و حتی در دوران بازسازی مناطق سیل‌زده، حضوری مجاهدت گونه در صحنه داشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای استان گلستان که به علت شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سردار معروفی در 21 ماه گذشته اظهارداشت: سردار معروفی 21 ماه در استان گلستان حضور داشت که بخشی از این مدت بنده در کنار ایشان بودم. اگر بخواهم منصفانه بگویم یک نام نیک و جاودان از سردار معروفی در این استان باقی مانده است.

وی گفت: سردار معروفی و سپاه نینوای استان هم در دوران سیل و هم دوران پساسیل و هم در حوزه خدمات اجتماعی مجاهدت‌های فراوانی داشتند.

استاندار گلستان ادامه داد: گلستان جزو 4 استان کشور در حوزه مشارکت انتخاباتی بود اما من می‌خواهم قاطعانه عرض کنم که در حالی که سپاه و سردار معروفی اصلا در انتخابات ورود مصداقی نداشتند اما در مشارکت حداکثری مردم تاثیرگزار بودند.

وی سردار معروفی را یادگار واقعی حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی خدمات سردار معروفی را در 21 ماهی که در استان بود، فراموش نخواهند کرد.

حق شناس افزود: سردار ملک‌شاهکویی نیز از پاسداران اصیل و حقیقی استان بوده و معتقدیم انتخاب ایشان یک انتخاب شایسته و عالی است.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از زحمات و خدمات 21 ماهه سردار حسین معروفی قدردانی و سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان معرفی شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
ریشه کنی کرونا با خدمات سپاه و نیروهای مسلح انجام میشه.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
برای مقابله با این بیماری ابتدا بزشکان گرامی و کادر درمانی محترم در خط مقدم این جبهه هستند
0
0