۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۴۴۱۱۱

خدمت‌رسانی ۱۶۵ پزشکیار تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه دربیمارستان‌های گیلان

خدمت‌رسانی ۱۶۵ پزشکیار تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه دربیمارستان‌های گیلان
فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۱۶۵ پزشکیار و بهیار تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه به بیمارستان‌های گیلان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین مصطفی‌پور امروز در حاشیه اعزام نیروی‌های امدادی به دانشگاه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده در استان گیلان و کمبود پرستار و پزشک مقرر شد که پزشکیاران تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان سپاه برای کمک به کادر درمانی گیلان بروند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در مرحله قبل 30 پزشکیار به دانشگاه علوم پزشکی گیلان فرستاده شدند افزود: 35 پزشکیار نیز به بیمارستان تأمین اجتماعی استان گیلان اعزام شدند و این کمک‌ها تا ریشه‌کنی این ویروس ادامه دارد و ما همچون گذشته در کنار مردم و پرستاران و پزشکان هستیم.

سردار مصطفی‌پور با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا نیازمند همکاری میان مسئولان و مردم است بیان کرد: تاکنون 165 پزشکیار و بهیار تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه به بیمارستان‌های متعلق به علوم پزشکی گیلان اعزام شدند و همچون گذشته کنار کادر درمانی گیلان خواهیم بود.

وی از اعزام گروهی از پزشکیاران تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان سپاه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: هم‌اکنون 100 پزشکیار در بیمارستان‌های سراسر استان گیلان از جمله رسول اکرم(ص) رشت، انصاری رودسر، امینی لنگرود و پیروز لاهیجان به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

 از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعزام گروه‌های مختلف جهادی و تهیه اقلام و ملزومات بهداشتی به کمک کادر درمانی استان گیلان آمد و این امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات