۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۴۴۲۴۰
آیت الله بهشتی در گفت و گو با رسا:

مردم توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند

مردم توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند
نماینده مجلس خبرگان تأکید کرد: با توجه به ارزش علمی و شرعی دستورات پزشکی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، توجه به این توصیه ها بلیه کرونا را رفع خواهد کرد.

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که قم پایگاه و محل صدور انقلاب است، اظهار داشت: با توجه به این که انقلاب اسلامی با کمک و همت روحانیت، مرجعیت و علی الخصوص امام راحل از قم شروع شد، دشمنان سعی می کنند که جایگاه قم را تنزل دهند و ارزش قم را در نظر مردم پایین بیاورند تا در ادامه شاید بتوانند ادامه نقشه خود را دنبال کنند.

قم از لحاظ فرهنگی و انقلابی پایتخت جهان اسلام است

وی گفت: اهمیت قم به حدی است که از لحاظ فرهنگی و انقلابی پایتخت جهان اسلام است نه فقط ایران؛ رسانه های بیگانه با هجمه و تخریب وجهه قم می خواهند این پایتخت را در انظار مردم کوچک کنند تا بلکه بتواند انتقام بگیرند و ان شاءالله موفق نخواهند شد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت توجه مسؤولان به فرمایشات بزرگان تاکید و تصریح کرد: توصیه بنده به مسؤولان این است که به دستورات مقام معظم رهبری و رهنمودهای مراجع عظام تقلید توجه کامل داشته باشند و تاکنون در مجموع به خوبی عمل کرده اند.

عمل به توصیه های بهداشتی، راه رفع بلیه کرونا

وی خطاب به مردم افزود: با توجه به این که دستوراتی که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفته می شود، از نظر علمی و شرعی دارای ارزش است، مردم باید به توصیه هایی ذکر شده توجه کنند تا به لطف الهی این بلیه از سر ملت ایران رفع شود.

آیت الله بهشتی با بیان این که اصولاً پیشگیری مقدم بر درمان است، اظهار داشت: باید ابتدا پیشگیری کرد تا به درمان احتیاجی نباشد و اگر هم درمان لازم شد، باید برای درمان نیز مجهز باشیم.

لزوم آشنایی با اصول بهداشتی و رعایت آن از سوی مردم

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی با اصول بهداشتی و رعایت آن از سوی مردم گفت: مردم باید با زمینه های لازم بهداشتی آشنا باشند تا این پیشگیری به خوبی صورت گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر توجه بیشتر مردم نسبت به توصیه های بهداشتی تأکید و تصریح کرد: خیلی از مردم هستند که به بیماری کرونا گرفتار نشده اند اما خطر وجود دارد و اگر به توصیه ها توجه کنند، ان شاءالله به این بیماری مبتلا نخواهند شد؛ هر چند که افرادی به این بیماری مبتلا شده اند اما اگر به پیشگیری توجه نشود، این آمار بالا خواهد رفت./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات