۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۴۴۲۴۲
آیت الله سلیمانی در گفت و گو با رسا:

دشمنان با قم هراسی در صدد تخریب وجهه و جایگاه قم هستند

دشمنان با قم هراسی در صدد تخریب وجهه و جایگاه قم هستند
نماینده مجلس خبرگان رهبری به تحرکات رسانه ای دشمنان در راستای قم هراسی اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند چهره و وجهه قم و کانون انقلاب را خدشه دار و تضعیف کنند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به امتیازات قم گفت: شناسایی ویروس کرونا در قم هیچ گاه با ارزشمندی و والایی قم منافات نخواهد داشت، دشمن در صدد تخریب وجهه قم است چرا که قم کانون جوشش جامعه انقلابی ما و مرکز تجمع مراجع عالیقدر است و امام امت(ره) و رهبر معظم انقلاب از قم برخاستند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود کانون دوم معنوی و مذهبی ایران اسلامی بعد از مشهد، قم است و این با شناسایی و شیوع یک ویروس که در این شهر هیچ منافاتی نخواهد داشت.

وی به تبیین هدف دشمنان در راستای قم هراسی و تخریب چهره قم پرداخت و افزود: دشمنان می خواهند چهره و وجهه قم را دچار خدشه کنند، چراکه می دانند انقلاب اسلامی لز قم جوشیده و برخاسته از آن سرزمین و دیار و روییده از کنار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) است و می خواهند کانون انقلاب را به نوعی تضعیف کنند، حال آن که روایات ما قم را کانون اصلی ارزش های علوم دینی، الهی و اسلامی می شناسند و معرفی کرده اند.

آیت الله سلیمانی به منویات مقام معظم رهبری در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت که کشور ما مبتلا به این بلیه شد، دست اندرکاران طب، طبابت، پزشکی و بهداشت کشورمان رهنمود هایی را ارائه داده اند و رهبر معظم انقلاب هم فرمایشاتی در این خصوص داشتند که ثمره پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس را به مثابه حسنه بیان کردند و فرمودند که شیوع این بیماری نیز سیئه است.

وی با بیان این که بهترین شیوه مقابله با این بیماری، خارج نشدن از منزل است تا بستر انتقال فراهم نشود، گفت: در صورت رعایت توصیه های مرتبط با این پدیده، می توانیم مبارزه جدی داشته باشیم.822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
باید ساختمان فکر و عقیده جامعه رامحکم ساخت و برای نگهداری و حفاظت از آن هزینه کرد. البته محکوم کردن هم ریشه دینی دارد.در هر حال نقطه آغاز از مبانیست .
0
0