۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۴۳۹۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۳۲۴ نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۳۲۴ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان تاکنون ۳۲۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده و ۲۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آمار مبتلایان به کرونا پس از گذراندن یک روز بدون بیمار کرونایی، امروز به ۳۲۴ نفر رسید.

وی افزود: یک هزار و ۳۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است و از این تعداد ۹۳۱ نمونه پاسخ داده شده و جواب ۶۰۷ نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: در لرستان تاکنون27 مورد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان سلسله ۹۹ نفر، خرم آباد ۸۰ نفر، بروجرد ۴۲ نفر، دلفان ۳۷ نفر، دورود ۲۵ نفر و ازنا ۲۰ نفر است.

نیکبخت بیان کرد: در شهرستان کوهدشت ۸ نفر، الیگودرز ۵ نفر، چگنی ۳ نفر، پلدختر ۲ نفر، سپیددشت ۱ نفر و رومشکان ۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بر ضرورت ماندن در خانه از سوی مردم تأکید کرد و گفت: مردم برای مهار ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و هموطنان خویش باید به توصیه ها عمل کنند و در منزل بمانند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات