۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۴۳۳۲

آمادگی روحانیون بسیجی گلستان برای مقابله با کرونا

آمادگی روحانیون بسیجی گلستان برای مقابله با کرونا
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گلستان با بیان اینکه سپاه خود را خادم مردم می‌داند، گفت: در موضوع کرونا نیز روحانیون بسیجی آماده کمک برای مقابله با این بیماری هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی و پزشکی استان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا اظهارداشت: خدمت رسانی به مردم عین پاسداری از انقلاب است و روحانیون بسیجی نیز آماده کمک برای مقابله با این بیماری هستند.

وی گفت: سپاه همانطور که در تمام عرصه‌ها خود را خادم مردم می‌داند در موضوع کرونا نیز در کنار مردم بوده و تمام توان خود را برای شکست این بیماری به کار گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون سپاه نینوا آماده هستند در زمینه‌های جهادی، فرهنگی، معنوی به ویژه در موضوع غسل و کفن و دفن فوت‌شدگان کرونا اقدام کنند.

وی گفت: با تلاش بسیج طلاب سپاه نینوا در تمام شهرستان یک روحانی ناظر بر غسل و کفن و دفن اشخاص فوت شده بر اثر ویروس کرونا خواهند بود. در مورد رعایت آداب غسل و کفن و دفن بر اساس فتوای امام خامنه‌ای عمل خواهیم کرد.

سرهنگ سیدموسی حسینی، جانشین سپاه نینوای استان نیز در این دیدار درباره استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای شکست کرونا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تبادل نظر کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات