۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۴۴۱۳

کمک رسانی طلبه‌های مکتب نرجس به مردم برای مقابله با کرونا

کمک رسانی طلبه‌های مکتب نرجس به مردم برای مقابله با کرونا
مدیر مکتب نرجس از کمک رسانی ۲۰۰ طلبه این مکتب برای خدمت رسانی به مردم جهت پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

شایسته خو، مدیر مکتب نرجس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به فعالیت های این مرکز علمی و مذهبی برای کمک رسانی به مردم در شرایط همه گیری بیماری کرونا در مشهد اشاره کرد و گفت: حدود 200 طلبه این مکتب جهت کمک رسانی به مردم بسیج شده اند.

وی اظهار کرد: شرکت طلبه ها در کارگاه های متعدد برای تهیه ماسک، آماده سازی چرخ های خیاطی صنعتی و ساده برای کارگاه ها، راه اندازی چندین کارگاه خیاطی خانگی، معرفی اساتید برای کمک به آرامستان، راه اندازی کانال جبهه فرهنگی نرجس(س) از جمله فعالیت های مکتب نرجس برای خدمت رسانی به مردم در شرایط همه گیری بیماری کرونا است.

شایسته خو افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخانی درفضای مجازی، طراحی سامانه رسیدگی به خانواده هایی که عضوی را باب یماری کرونا از دست داده اند، تهیه پک های فرهنگی برای کادر پزشکی بیمارستان ها، تقبل نماز استیجاری و صرف هزینه آن برای تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده های مستمند و مناطق حاشیه شهر از دیگر فعالیت های طلبه های مکتب نرجس در این ایام است.

مدیر مکتب نرجس به فعالیت مبلغین مکتب نرجس در فضای مجازی اشاره و بیان داشت: انجام هشتک ها و پویش های مختلف برای مقابله با کرونا در فضای مجازی و انجام فعالیت های فرهنگی مجازی در آستانه تحویل سال از جمله فعالیت هایی است که طلبه های مکتب نرجس برای کمک رسانی به همنوعان خود انجام می دهند.

گفتنی است، در شرایطی که مردم با بیماری واگیردار کرونا دست و پنجه نرم می کنند، قشر آسیب پذیر جامعه با مشکلات صدچندانی مواجه هستند که از یک طرف با بیماری روبرو بوده و از طرفی به خاطر تعطیل شدن کسب و کار با مشکلات معیشتی روبرو بوده اند و در این شرایط طلبه ها و دیگر مردم نوع دوست مشهدی جلوه ای زیبا از انسانیت را به نمایش گذاشتند./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات