۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۴۴۳۶

وضعیت جسمانی مؤسس حوزه علمیه نورآباد رو به بهبودی است

وضعیت جسمانی مؤسس حوزه علمیه نورآباد رو به بهبودی است
مؤسس حوزه علمیه نورآباد از مبتلا شدن به بیماری کرونا خبر داد و گفت: به فضل الهی در حال بهبودی هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه خواهران و برادران نورآباد، در جمع خبرنگاران گفت به همراه چند نفر از اعضای خانواده به ویروس کرونا مبتلا شده و هم اکنون در حال بهبودی و گذراندن دوره قرنطینه خانگی هستیم.

وی با اشاره به آثار شیوع ویروس کرونا که امنیت روحی و روانی جامعه را تحت تأثیر قرار داده و سبب تعطیلی نمازهای جمعه و جماعات، کم شدن دید و بازدیدها و صله رحم و تعطیلی زیارت مراقد شده است، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب یادآوری روز قیامت شده است.

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا با همه آسیب ها و ضررهایی که در زمینه های مختلف به همراه داشت، فرصتی برای تغییر و نوع نگرش در سبک زندگی خانواده ها است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ پزشکی در دنیا توان درمان ویروس کرونا را ندارد، امروز مردم برای درمان این بیماری به درگاه خدا روی آورده و شاهد پر رنگ شدن معنویت در خانواده ها هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت دعا کردن، ذکر و یاد خدا و قرائت ادعیه که همچنان مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: با تقویت معنویت و جاری شدن اصول، دین و مذهب در زندگی سبک زندگی را از زرق و برق دنیوی به سمت معنویت حرکت دهیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: در این روزها همه دست به دعا شویم و برای سلامتی خود و اعضای خانواده و هموطنان خود از قرائت زیارت عاشورا، حدیث کساء، حدیث نور، آیه الکرسی، حمد، دعای هفتم صحیفه سجادیه و ده ها ذکر دیگر از ائمه اطهار(ع) که سفارش شده است را قرائت کنیم.

وی بیان کرد: در این روزها و ماندن در خانه فرصتی را فراهم کرده است که در سبک زندگی و نوع نگرش ها تغییراتی صورت گیرد و به سمت زندگی معنوی که رنگ و بوی خدایی دارد، حرکت کنیم باید به خوبی بهره مند شد و تلاش کنیم این کسب معنویت در زندگی پس از مهار ویروس کرونا باقی بماند.  

حجت الاسلام امیدیان افزود: رعایت نکات بهداشتی، عمل به توصیه های بهداشتی پزشکان و مسؤولان همواره لازمه در امان ماندن ویروس کرونا و تلاش برای کنترل و مهار ویروس کرونا است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات