۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۴۴۴۵۶

سنجش واحد عقل پساکرونایی در ایران و انگلیس

سنجش واحد عقل پساکرونایی در ایران و انگلیس
حالا زمان انتخاب است؛ شهادت از نوع انگلیسی با پیامبری جانسونکه که می‌گوید: انگلیسی‌ها! منتظر مردن باشید!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی با اشاره به اظهارات بوریس جانسون درباره کرونا نوشت: حالا زمان انتخاب است؛ شهادت از نوع انگلیسی با پیامبری جانسون! یا جهاد مقدس و ملی از نوع مدافعین سلامت وطن برای شکست ویروس منحوس به رغم تحریم های مرکب و مضاعف!

متن این یادداشت به شرح زیر است:

بوریس جانسون نخست وزیر متمدن بریتانیای کبیر! که روزگاری، خورشید در سرزمین هایش غروب نمی کرد گفت: "خیلی از خانواده های انگلیسی باید آماده مرگ و از دست دادن عزیزانشان باشند"

عجیب است! اگر گربه ای و سگ هاری را در ایران حتی با تجویز یک دامپزشک بخاطر حفظ جان مردمان و کودکان دبستانی در دهکده ای دور افتاده از بین ببرند، سازمان عفو بین الملل، شبکه های من و تو، اینتر نشنال و رادیو و تلویزیون پیرمردهای آدمکش مستقر در آلبانی و مهمتر از همه ی شان؛ برخی سلبریتی های مزدور و ایران تحقیر کن، آن را به تیتر یک جهان تبدیل می کنند، اما حالا یک نخست وزیر با اصطلاح جهان یکمی در مقابل دوربین‌ها درکمال ناباوری کودکان، زنان، کهنسالان، بیماران و مستمندان کشورش با زبانی غیرانسانی و دور از شرف کارگزاری می گوید: انگلیسی‌ها! منتظر مردن باشید و...؛

البته، ما توقعی از آدمکش ها و همدستان ایرانی صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله نداریم، و صد البته ما توقعی از آل یهودی سعود و مزدوران بن سلمان و خانواده دزد و فرتوت سلطنت نداریم اما سلبریتی! تو چطوری با این فرمایشات بوریس؟!

نکند! از اینجا و از توی ایران هم از واحد ضربت ضد شایعات کرونایی نخست وزیری بریتانیای کبیر! حساب می برید که صدای تان بند آمده است؟!

با همین یک سطر حرف دوست انگلیسی شما، می شود به قوه ی خرد و حکمت در رهبری انگلیس و لیبرال دموکراسی و رهبری ایران بزرگ و اسلامی از سوی دیگر پی برد؛

رهبرحکیم ما می گوید مردم! قوی باشید این هم خواهد گذشت اما مراقب حسنات و سیئات در مبارزه ملی با کرونا باشید، دعای هفتم صحیفه سجادیه فراموش تان نشود و نیز هر پزشکی و پرستاری و هر خادم و متخصصی در این راه جان دهد شهید است!

بوریس اما می گوید: منتظر مرگ عزیزان تان باشید! و معلوم است که باید خدا به داد شنوندگان مظلوم انگلیسی برسد؛

آری! حالا می شود شهادت داد که قوه عقل در کجا و درچه کسی زایل شده است!

آهای! سلبریتی های ضد ملی و ضد وطن! شهادت طلبی انگلیسی مبارک و گوارای وجود!

... و حالا زمان انتخاب است؛ شهادت از نوع انگلیسی با پیامبری جانسون! یا جهاد مقدس و ملی از نوع مدافعین سلامت وطن برای شکست ویروس منحوس به رغم تحریم های مرکب و مضاعف!/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات