۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۳۱۱۱

واکنش مجتبی زارعی به اظهارنظر دهباشی درباره کرونا

واکنش مجتبی زارعی به اظهارنظر دهباشی درباره کرونا
رییس بسیج اساتید و کارشناس سیاسی به اظهارنظر اخیر دهباشی درباره شیوع کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، مجتبی زارعی عضو اندیشه سیاسی اسلام دانشگاه تربیت مدرس به  اظهارنظر اخیر حسین دهباشی درباره شیوع کرونا واکنش نشان داد.

زارعی در واکنش به توئیت دهباشی نوشت: به نظرم شبه روشنفکران پس از کرونا بیشتر از همه عزادارند! اما نه برای مشکلات مردم وجان های پاک قبض شده از کرونا بلکه عزادار بطلان ادعایی عصر سلطنت علم اند وحالا کرونا بساط سانتیسم وعلم پرستی واین بهشت خودخوانده را بهم زده است.

کرونا علامت زمین گیر شدن علم در برابر دایره وسیع اسرار و نادانسته های بشر روزگار ما و درماندگی تمدن جدید است؛ مزدوران و مقلدین وطنی ساینتیسم در ایران همانند روئسای مکاتب عصر جدید، جهان را به سه دوره تقسیم کرده بودند

الف) عصر دین

ب) عصر فلسفه

ج) عصر علم!

اما اینک در تناقضی آشکار دریافتند که علم هم در برابر کشتار کرونایی تا مدتی ناتوان خواهد بود؛

حالا او که بر اساس اخبار پیشین منتشره در رسانه ها برای گدایی اقامت دائم در آمریکا حتی به جعل نامه سازمان ملل مبادرت کرده بود در نهایت دروغگویی و دریوزگی مذهب علم می گوید: "قم" و "عمامه" موجب فراگیری کرونا شده است! در حالیکه از همان روزهای نخست در قم ائتلافی ازمراجع عظام، طلاب جوان و اطبای جدید و قدیم در حال مبارزه با این ویروس پنهان شده در لایه های زیرین ادعای عصر خدایی علم اند و...

بگذار خودمانی بگویم: « این غربزده ها رو، جون به جونشون کنی با مسجد و آخوند و عمامه مشکل دارند! یادتان هست همین آقا (دهباشی) یعنی سازنده فیلم انتخاباتی و تبلیغاتی روحانی اتفاقا در فیلمش، کاری کرده بود تا روحانی با برداشتن عمامه مقابل دوربینش نقش بازی کند!»

غربزدگان بخواهند و نخواهند اسلام فقاهتی و راستین قم و نه اسلام هر کسی، اسلام فقه پویا، مترقی ترین اسلام است؛ و این هرهری مسلکان انتلکتوئل بپسندند یا نپسندند انسان معاصر برای در امان ماندن از پیامد نادانسته های خود و ویروس های زیستی و روحی تمدن های غربی، کنفسیوسی و روسی به سبک زندگی و آداب خوردن و آشامیدن های اسلامی بیشتر رجوع خواهند کرد!

آری! اسلام قم چیزیست و ناتوانی دولت محترم تکنوکرات چیزی دیگر!/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات