۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۴۲۹۶۴
آیت الله میرباقری:

خرج امکانات در مسیر حل مشکل دوستان اهل بیت قرض الحسنه به خدا است

خرج امکانات در مسیر حل مشکل دوستان اهل بیت قرض الحسنه به خدا است
نماینده خبرگان گفت: اگر در این شرایط سخت امکانات خود را در مسیر حل مشکلات دوستان اهل بیت(ع) به کار بگیریم قرض الحسنه به خداوند است و با کرامت الهی بازگردانده می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدمهدی میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری امشب در برنامه زنده تلویزیونی شام ولادت امیرمؤمنان(ع) که از حرم مطهر بانوی کرامت پخش شد، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر امام گفت: تمام شب و روز و عمر خود را باید مشغول به امام باشیم که همان اشتغال به خداوند متعال است چرا که تمام شأن امام مرتبط با خداوند است .

وی افزود: رضای اهل بیت(ع) رضای الهی است چرا که تمام وجود و حیاتشان دعوت به سوی خدا است و حرکت به سمت امام هیچگاه ما را از خدا دور نمی کند بلکه عین حرکت در مسیر الهی است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم این است که امکانات خود را خرج امام کنیم که در قرآن به قرض الحسنه به خدا تعبیر شده است.

وی ادامه داد: غیر از این که این قرض الحسنه چند برابر پس داده می شود انسان از اجر کریم بهره مند خواهد شد؛ کسانی که مال خود را خرج امام می کنند دارای نورانیت ویژه می شوند، اگر کسی در شرایط سخت جامعه امام را یاری کند اجر می برد.

آیت الله میرباقری ابراز داشت: اگر در این شرایط سخت امکانات خود را در مسیر حل مشکلات دوستان اهل بیت(ع) به کار بگیریم قرض الحسنه به خداوند است و با کرامت الهی بازگردانده می شود، اگر کسی مال و امکانات خود را خرج دوستان اهل بیت(ع) کند در واقع خرج خدا کرده است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹
خدا وکیلی این خبر کجاش سیاسیه؟
0
0