۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۶۴۲۷۹۲

توصیه‌های آیت الله خاتمی به طلاب در پی تعطیلی دروس حوزه

توصیه‌های آیت الله خاتمی به طلاب در پی تعطیلی دروس حوزه
عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی خطاب به شاگردان خود و طلاب با اشاره به تعطیلی دروس، نکات و توصیه هایی را به آنان گوشزد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی خطاب به شاگردان خود و طلاب نکات و توصیه هایی را به آنان گوشزد کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم
1- آرزوی قلبی من آن بود که در درس حضوری محضر شما می رسیدم، در پی آن حتی راضی بودم که در فضای مجازی دروس را خدمت تان ابلاغ کنم از آنجا که برای همه دوستان بستر فراهم نبود، مناسب دیده شد ان شاء الله با رفع مشکل (ویروس منحوس کرونا) در اولین فرصت به صورت حضوری دروس را خدمت تان ارائه دهیم.

2- از آنجا که همه باید دست در دست هم برای رفع مشکل تلاش کنیم بر این اساس اجتماعات چون زمینه ساز انتقال ویروس است باید همگی تلاش کنیم تا با یاری خدا این مشکل برطرف شود و شاهد گسترش ویروس نباشیم.

3 - بارها عرض کرده ام که برای طلبه درس خوان تعطیلی معنا ندارد بلکه آنچه وجود دارد تنوع در عرصه تحصیل است. انتظار می رود از سروران عزیز با برنامه ریزی شایسته از اتلاف وقت جلوگیری کنند.

4 - برای استفاده از معارف، که معارف تحصیلی در اولویت است به دوستان عزیز سفارش میکنم که نگذارید انتهای درس ها بدون تدریس و یا بدون مباحثه باقی بماند و در اولویت بعدی به مطالبی که دانستن آن ضروری است بپردازید. ولو اینکه به عنوان درس هم نباشد. مانند اخلاق عملی، تاریخ اسلامی و تاریخ سیاسی و...

5 - جا دارد در اینجا از زحمات ستودنی عزیزان وزارت بهداشت، پزشکان پرستاران و بهیاران کمال تشکر و سپاس را داشته باشم؛ به حق، این عزیزان مجاهدان خدمت گذار هستند، خداوند به آنها عنایت فرموده و ان شاء الله مأجور بدارد.

6 - در پایان آرزوی توفیق روز افزون برای شما عزیزان دارم و ازخداوند میخواهم که هر چه زودتر توفیق درس حاصل گردد.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

سید احمد خاتمی

محمد قمین
ارسال نظرات