۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۴۴۵۸۴
حجت الاسلام پشم فروش:

نماز جماعت در مساجد مرکز شهر اهواز اقامه نمی شود

نماز جماعت در مساجد مرکز شهر اهواز اقامه نمی شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز با اشاره به ابلاغیه استانداری، از تعطیلی مساجد مرکز شهر اهواز در بازار و اماکن پرتردد خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ابلاغیه استاندار خوزستان، مبنی بر عدم برگزاری مراسمات مذهبی- فرهنگی و ممانعت از برپایی مجالس عزاداری و ترحیم در مساجد، از تعطیلی مساجد مرکز شهر اهواز در بازار و اماکن پرتردد خبر داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز با بیان اینکه هر گونه تجمع و مراسم فاتحه خوانی در مساجد با توجه به توصیه‌های ستاد سلامت ممنوع شده است، خاطرنشان کرد. به دیگر مساجد توصیه شده که در برگزاری نماز جماعت صفوف نماز جماعت به گونه‌ای تنظیم شوند که در کنار رعایت محدوده حد فاصل شرعی، مسائل بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیأتی‌ها و واحد‌های فرهنگی مساجد و بسیجیان در ضدعفونی اماکن عمومی شهر حضور فعالی دارند، عنوان داشت: به اولیاء مساجد توصیه کردیم تا قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، حدیث کساء، زیارت عاشورا و نماز جعفرطیار را در شبکه‌های مجازی پخش کنند.

حجت الاسلام پشم فروش توصیه کرد تا مؤمنان در منازل و اولیاء مساجد بصورت فردی در فضای مجازی به دعا یپردازند تا مردم ایران و جهان از شر کرونا ویروس خلاص شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات