۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۴۵۸۸

تقدیر امام جمعه اهواز از حضور فرزندان امت اسلامی در مبارزه با ویروس کرونا

تقدیر امام جمعه اهواز از حضور فرزندان امت اسلامی در مبارزه با ویروس کرونا
امام جمعه اهواز گفت: امروز فرزندان این امت برای سلامتی ملت ایران در صحنه حضور دارند که شایسته تقدیر هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، در رزمایش بزرگ بسیجیان و پاسداران قرارگاه جهادی شفا رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشتی را کی توصیه مهم در برابر ویروس کرونا برشمرد و عنوان کرد: استغفار یکی از بهترین دارو‌ها در داروخانه خداوند متعال و اهل بیت (ع) است، ذکر استغفار، دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت عاشورا، دعای مجیر در برنامه استغفار انسان باشد و قطعا به حول و قوه الهی از این مسأله هم عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تعبیر رهبرانقلاب، مبنی بر ساختن و پروراندن ویروس کرونا از سوی نظام سلطه خاطرنشان کرد: نظام سلطه برای موفقیت انتخابات و قلمداد کردن خود به عنوان منجی عالم، از مدت‌ها قبل به دنبال بکار بردن این ویروس بود تا در نهایت با دسترسی به واکسن آن، خود را فرشته نجات در جهان معرفی کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دیروز پدران پاسداران و بسیجیان مقابل دشمن بعثی حماسه آفریدند، ادامه داد: امروز فرزندان این امت برای سلامتی ملت ایران در صحنه حضور دارند که شایسته تقدیر هستند، در زمینه ویروس کرونا شاهد تشکیل قرارگاه جهادی شفا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: از سوی قرارگاه شفا به مدت ۷۲ ساعت در محله‌های گوناگون گندزدایی صورت می‌گیرد البته جهادگران نیز نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.
 
وی با اشاره به آیه قرآنی «وَعَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ و َعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ و َاللَّهُ یَعْلَمُ و َأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»، گفت: چه بسا در پایان ویروس کرونا، خیریتی برای ایران اسلامی باشد همانگونه که هشت سال دفاع مقدس، به تعبیر امام راحل سراسر خیر و برکت بود. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات