۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۶۴۴۶۰۸
مدیر گروه تبلیغی جهادی طبیب دوار تبیین کرد؛

فعالیت های جهادی طلبه های نیشابوری برای مقابله با کرونا

فعالیت های جهادی طلبه های نیشابوری برای مقابله با کرونا
حجت الاسلام گرمابی به تبیین فعالیت طلبه های جهادگر نیشابوری از تبلیغ تا تهیه و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا پرداخت.

حجت الاسلام هادی گرمابی، مدیر گروه تبلیغی جهادی طبیب دوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از اهتمام این گروه جهادی برای مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم نیشابور خبر داد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی طبیب دوار با اشاره به اهتمام طلبه های جهادگر برای مبارزه با کرونا در نیشابور گفت: جمعی از طلاب با راه اندازی گروه جهادی اقدام به کمک رسانی به مردم و پیشگیری از شیوع کرونا کرده اند.

وی ابراز کرد: تولید ماسک، توزیع هزار بسته حاوی شوینده و مواد ضدعفونی کنده در مناطق محروم از جمله فعالیت هایی است که این طلبه ها در این شرایط بحرانی برای کمک رسانی به مردم انجام می دهند.

حجت الاسلام گرمابی اظهار کرد: اعلام آمادگی برای کمک رسانی به پرسنل بیمارستانی و نیز اعلام آمادگی برای کمک به پرسنل آرامستان ها از دیگر اقدامات این گروه های جهادگر است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی طبیب دوار تبلیغ در فضای مجازی را از دیگر فعالیت های طلبه های جهادگر نیشابوری بیان و ابراز داشت: اطلاع رسانی در مورد پیشگیری از شیوع کرونا و تولید محتوا برای خانواده ها از جمله تربیت فرزند و نشاط در خانه از دیگر کارهای ما است./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶
خداوند خواسته که شفا در دارو باشد برای همین دارو وسیله شفابخش الهی به شمار می رود اما در کنار دارو انسان نباید از دعا و توسل غفلت کند .
1
0