۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۴۴۶۲۹
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی:

اجاره بهای واحدهای تجاری مساجد خراسان جنوبی بخشیده می‌شود

اجاره بهای واحدهای تجاری مساجد خراسان جنوبی بخشیده می‌شود
حجت الاسلام نوری گفت: تصمیم گرفته شد که بر اساس شرایط مسجد و واحدهای تجاری آن و با مشورت با خود کسبه، تمام یا بخشی از اجاره بها بخشیده شود.

حجت الاسلام روح‌الله نوری، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: اهل مسجد و انسان‌های مؤمن و متعهد همواره در کاستن آلام و دردهای مردم جامعه پیشگام و پیشتاز بوده‌اند که نمونه آن را در حوادث مختلف طبیعی در کشور مشاهده کرده‌ایم.

وی گفت: در موضوع شیوع ویروس کرونا که آسیب‌های اقتصادی ناشی از آنکه به برخی از کسبه در آستانه سال نو سختی‌هایی را وارد کرد نیز باز مسجدی‌ها و اهل ایمان برای حل مشکل پیشتاز شدند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی افزود: بسیاری از مساجد خراسان‌جنوبی مغازه‌ها و واحدهای تجاری دارند که مالکیت آن در اصل به مسجد برمی‌گردد.

حجت الاسلام نوری گفت: کسبه این مغازه‌ها و واحدهای تجاری نیز از شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جامعه آسیب دیده‌اند که روز گذشته جلسه‌ای همراه با متولیان مساجد خراسان‌جنوبی برای حل مشکل این کسبه برگزار کردیم.

وی اظهار کرد: در نهایت تصمیم گرفته شد که بر اساس شرایط خود مسجد و واحدهای تجاری آن و با مشورت با خود کسبه، تمام یا بخشی از اجاره بها در ماه‌هایی که در آن به واسطه شیوع کرونا کسبه آسیب دیده اند، بخشیده شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: البته بیش از جلسه و تصمیم گیری ما نیز بسیاری از متولیان مساجد در این زمینه پیشگام شده بودند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
دورد
0
0