۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۴۴۶۳۷
فرمانده ناجا:

سلامت خانواده، امنیت جامعه شعار نوروزی ناجا

سلامت خانواده، امنیت جامعه شعار نوروزی ناجا
فرمانده ناجا گفت: با توجه به وضعیت کشور که سلامت آحاد مردم در اولویت همه مسائل است، ناجا با انتخاب شعار سلامت خانواده، امنیت جامعه از شهروندان دعوت می‌کند در خانه بمانند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل والنهار یامحول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را خدمت هم میهنان عزیزم تبریک گفته و شهادت جانسوز هفتمین خورشید تابناک امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت عرض می کنم.

سال 1398 از آغاز تا انجام برای نیروی انتظامی مملو از ماموریت های پرحجم، سنگین و اضطراری بود که به لطف الهی، تلاش جهادگونه و ایثارگرانه همکاران عزیزم از مرز تا مرکز از این ماموریت ها سربلند بیرون آمده و البته تعدادی از کارکنان به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل آمده و تعدادی نیز در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا به لقاءالله پیوستند که بر روح بلند و ملکوتی شهیدان درود و رحمت فرستاده و از درگاه خداوند متعال برای خانواده های آن عزیزان طلب صبر و بردباری و برای جانبازان عزیز و بیماران کوید 19 نیز شفای عاجل مسئلت داریم.

اکنون و در آستانه سال نو، کشور در شرایط حساس مقابله با ویروس کرونا قرار دارد و نیروی انتظامی با تمام توان، تجهیزات و امکانات در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به منظور حفظ و صیانت از سلامت هموطنان گرانقدر در کنار جامعه پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت می نماید.

با توجه به وضعیت فعلی کشور که سلامت آحاد مردم، خانواده ها و جامعه در اولویت همه مسائل است، نیروی انتظامی با انتخاب شعار" سلامت خانواده، امنیت جامعه" با "هشتگ در خانه می مانیم" از عموم شهروندان دعوت می نمایید در خانه بمانند و با پیشه کردن صبر و بردباری به سلامت خانواده ها و امنیت جامعه کمک نمایند.

در پایان سلامت و موفقیت تمامی شهروندان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و از تلاش و مجاهدت های همه همکارانم در نیروی انتظامی و خانواده هایشان تشکر و قدردانی می نمایم و تلاش ایثارگرانه جامعه پزشکی کشور، تولید کنندگان لوازم بهداشتی و... و همه کسانی که قدم در راه سلامت و امنیت جامعه گذاشته اند را ارج می نهیم./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کسانی که عوامل زمینه‌ای دارند خیلی خیلی در این روزهای کرونایی از خود مراقبت کنند، در منزل بمانند و توصیه‌ها را جدی بگیرند و در عین حال افرادی هم که عوامل زمینه‌ای ندارند اصلا تصور نکنند که این بیماری صرفا یک سرماخوردگی ساده است و مشکلی پیش رویشان نیست.
0
0