۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۴۴۶۷۴
آیت الله کعبی:

خدمات آیت الله نوری به مردم خرمشهر، باقیات الصالحات است

خدمات آیت الله نوری به مردم خرمشهر، باقیات الصالحات است
آیت الله کعبی گفت: فداکاری‌ها و حضور در خط اول مرحوم آیت الله نوری در کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس و خدمات ماندگار به مردم خرمشهر حسنات و باقیات صالحات شان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و جانباز سرافراز حضرت آیت‌الله نوری ابو الزوجه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاى موسوى دامت برکاته

سلام علیکم و عظم الله اجورکم

ارتحال عالم مجاهد یادگار دوران دفاع مقدس جانباز بسیجی مرحوم آیت الله سیدابوالحسن نوری رضوان الله علیه را به جنابعالی و خانواده محترم و مردم شریف خوزستان و مردم مقاوم خرمشهر؛ تسلیت عرض می‌گویم.

فداکاری‌ها و حضور در خط اول مرحوم آیت الله نوری در کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس و خدمات ماندگار ایشان به مردم خرمشهر حسنات و باقیات صالحات ایشان است خداوند متعال با مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی این مرحوم را با اهل بیت علیهم السلام و امام راحل  و شهداء محشور بگرداند و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت بفرماید بمنه وکرمه انه سمیع مجیب. /۹۴۵۶/د102/ب1

الاقل ـ عباس کعبی
حاتم شرفی
ارسال نظرات