۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۴۴۷۷۳
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است

تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تحقق عملی شعار سال از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: تحقق عملی شعار جهش تولید نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره و بر ضرورت به کار گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که تحقق عملی رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف همه مسؤولان و مدیران کشور است، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر در سایه بی توجهی مسؤولان بسیاری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی کشورمان بلا استفاده مانده است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال مسیر پیشرفت و توسعه کشور را مشخص می‌کنند، بیان داشت: مسؤولان و مدیران کشور باید در سال جدید عزم خود را برای تحقق شعار امسال جزم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری تشریفاتی نیست، خاطرنشان کرد: همه این نامگذاری‌ها بر اساس شرایط گذشته، حال و آینده کشور صورت می‌گیرد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که محور نامگذاری مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر همواره اقتصادی بوده است، بیان داشت: دولت و مجلس باید در سال جدید همه توان خود را در جهت عملیاتی شدن این رهنمود مقام معظم رهبری به کار گیرند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشور برای برون رفت از مشکلات فعلی نیازمند جهش در تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: جهش تولید بهترین راهکار برای بی اثرکردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه سال‌های اخیر ثابت کرد که به وعده‌های بی پشتوانه و دروغین کشور‌های اروپایی نمی‌توان امیدوار بود، بیان داشت: باید از ظرفیت‌های داخلی در جهت دور زدن تحریم‌ها و از بین بردن آثار آن در زندگی مردم استفاده شود.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت تولید در سال‌های اخیر کافی نبوده است، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جهش در تولید باید در زندگی مردم کاملاً ملموس باشد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که رشد و شکوفایی کشور در عرصه اقتصادی در گرو تحقق شعار سال است، بیان داشت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت تحقق جهش تولید گام برداریم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳
بنام خداوند جان و خرد سال نو بر طلاب مازندران مبارک
0
0