۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
کد خبر: ۶۴۴۸۲۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

تمام ظرفیت کشور برای تحقق «جهش تولید» به‌کار گرفته شود

تمام ظرفیت کشور برای تحقق «جهش تولید» به‌کار گرفته شود
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همه ظرفیت‌های نهفته در کشور باید برای تحقق بخشیدن به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌‌های مربوط به پیام نوروزی بعد از تحویل سال جدید اعلام کردند که شعار امسال «جهش تولید» است.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های نهفته در کشور در همه سطوح اعم از تحقیقی، علمی، اجرایی و تقنینی باید برای تحقق بخشیدن به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» به کار گرفته شود بیان کرد: گام برداشتن در این زمینه را باید یکی از مطالبات مهم رهبری تلقی کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به گوشه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ‌صنایع، کارخانجات و دست‌اندرکاران باید وارد عرصه فعالیت شوند. چشم امید ایشان به نسل جدید کشورمان است که با حضور جدی، منسجم و فعال در عرصه‌های مختلف در کشورمان تغییر زیادی ایجاد کنند.‌

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان از آحاد مردمی که به یاری سیل‌زدگان شتافتند و در آئین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی شرکت کردند همچنین از کسانی که مردم را در محاصره ویروس کرونا تنها نگذاشتند، قدردانی کردند، اظهار داشت: مردم ما به معنای واقعی کلمه در سال گذشته صحنه‌های بی‌بدیلی را خلق کردند.

وی برای در پیش داشتن سالی توام با موفقیت، سربلندی و بهروزی برای مردم و کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند به طور قطع هر سختی به راحتی منجر می‌شود و این موضوع در زندگی مردم متبلور شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات