۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
کد خبر: ۶۴۴۸۵۱
سرپرست حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت جهادی ۱۴ طلبه در آرامستان‌های لرستان

فعالیت جهادی ۱۴ طلبه در آرامستان‌های لرستان
حجت الاسلام موسوی گفت: در راستای رسیدگی به مسائل شرعی افرادی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، ۱۴ نفر از روحانیان داوطلب در آرامستان‌های لرستان فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تعداد ۱۴ نفر از روحانیون جهادی آموزش های لازم بهداشتی، جهت حضور در آرامستان ها را فراگرفته اند.

وی افزود: این تعداد روحانی برای حضور در آرامستان خرم آباد و شهرستان الشتر اعلام آمادگی کرده و مشغول فعالیت هستند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان ادامه داد: در شهر خرم آباد 12 روحانی در قالب پنج گروه در روزهای مختلف در کنار کارمندان و غسال های خدوم، جهت تجهیز اموات حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: روحانیان و طلاب لرستانی در قالب گروه های مختلف جهادی به یاری پزشکان و پرستاران و مردم استان شتافته و در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خانواده های آنان هستند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان استان در راستای انجام کارهای خیریه، تقویت روحیه و مشاوره، تهیه، توزیع و بسته بندی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و بیماران در حال انجام وظیفه هستند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی از سطح شهرستان ها از دیگر اقدامات جهادی طلاب لرستانی بوده و تاکنون در چندین مرحله در مناطق مختلف، اقدامات لازم را انجام داده اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات