۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۴۴۹۲۲
حجت الاسلام شکریان:

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک ترین سناریوی جهان است

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک ترین سناریوی جهان است
حجت الاسلام‌ شکریان با اشاره به ادعای ایالات متحده آمریکا برای کمک دارویی به ایران، گفت: جنایت و دروغگویی ویژگی بارز سردمداران ایالات متحده است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن مبعث نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹ و با اشاره به بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: چهل سال است ایالات متحده آمریکا و سردمداران آن با ماهیت جمهوری اسلامی مخالفت می کنند و آشکارا در مقابل ملت مقاوم و قهرمان ایران اسلامی با روش های مختلف دست به جنایت می زنند.
 
وی با بیان این که نمونه جنایت وحشیانه آنان را می توان در ترور سردار پر افتخار و نامدار ایران اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش در فرودگاه بغداد به وضوح دید، افزود: ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های رژیم خبیث آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بی شرمانه خواندن اظهارات مسؤولان تروریست پرور ایالات متحده آمریکا برای کمک دارویی به ایران، گفت: رییس جمهور مضحک و سبک سر ایالات متحده و برخی مسؤولان تروریست پرور این کشور ظاهرا از اوضاع کشور خود مطلع نیستند و ژست کمک به ایران و جهان را در افکار عمومی تبلیغ می کنند اما باید اول سعی کنند کشور خود را از منجلابی که در آن هستند خارج کنند و بعد ادعای حقوق بشری را فریاد بزنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پیام نوروزی و بیانات بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب با مردم صبور و بصیر ایران اسلامی اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی چهل سال است با انواع و اقسام جنایت ها و خرابکاری های ایالات متحده مواجه است و قطعا خوی استکبار ستیزی و رفتارهای جنایتکارانه سردمداران ایالات متحده آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به ظرفیت های عظیم انسانی و علمی دانشمندان، نخبگان و فرهیختگان و جوانان مومن و انقلابی کشور اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ظرفیت عبور از این بحران و دیگر بحران های اجتماعی را در خود دارد و سردمداران جنایتکار و تروریست پرور ایالات متحده برای وضعیت قرمز کشور خود بهتر است برنامه ریزی کنند و مراقب اظهارات نسنجیده و سبک سرانه خود باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به عزم ملی و همت والای کادر پزشکی و درمانی کشور در مقابله با ویروس منحوس کرونا خاطر نشان کرد: امروز راه مجاهدت در کشور در خط مقدم جبهه سلامت نظام اسلامی قرار دارد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که کادر درمانی نظام پزشکی کشور با وجود تحریم های ظالمانه و خرابکاری های معاندان و دشمنان نظام و ملت ایران با ایثارگری ها و تلاش های شبانه روزی در خط مقدم این جبهه مقاومت می کنند، گفت: به طور قطع و یقین با وحدت و همدلی مردم و مسؤولان و رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری این بحران را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی به وضعیت اسفناک حقوق بشری و تبعیض نژادی در ایالات متحده و غرب اشاره و بیان داشت: ادعای حقوق بشری سردمداران جنایت کار و تروریست پرور ایالات متحده مضحک ترین سناریوی تاریخ بشریت است و کشوری که خود ناقض حقوق بشر است نمی تواند مدعی باشد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
خدایا راه های دفع و رفع ویروس کرونا را به جامعه علمی ما عنایت کن.
رب زدنا علما
0
0