۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۴۸۴۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

صله رحم و دیدوبازدید‌ها به صورت تلفنی انجام شود

صله رحم و دیدوبازدید‌ها به صورت تلفنی انجام شود
نماینده ولی فقیه در مازندران از مردم خواست توصیه‌های مسوؤلان بهداشتی را جدی بگیرند و در روز‌های آغازین سال صله رحم و دیدوبازدید‌ها را به صورت تلفنی انجام دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی با اشاره به تقارن روز نخست سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (ع)، این روز را به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و توصیه کرد در تجلیل و تکریم آن امام همام از جشن و شادمانی خودداری شود.

وی به اتفاقات سال ۹۸ در کشور اشاره و بیان کرد: در سالی که گذشت ماجرای شهادت سرداران بزرگوار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی و دیگر همرزمانشان، رحلت آیت الله طبرسی، شیوع بیماری منحوس کرونا و داغدار شدن خانواده‌های متوفی این بیماری موجبات تاسف و تالم مردم کشور بخصوص مازندران را بوجود آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در کنار سختی‌هایی که سال قبل برای مردم عزیز پیش آمد، شکوه حضور مردم در مراسم تشییع جنازه سرداران رشید اسلام و همچنین حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و همبستگی و وحدت ملی در مقابله با بیماری کرونا در صفحه تاریخ این کشور برای همیشه به نیکی ثبت شد.

امام جمعه ساری همچنین از همه کسانی که در جبهه و خط مقدم در برابر بیماری کرونا دفاع کردند به ویژه مدافعان سلامت، وزارت بهداشت، مجموعه نیرو‌های بسیجی، گروه‌های جهادی، خیران و قشر‌های مختلف مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لایینی افزود: در بهار سال ۹۹ جای سردار سلیمانی‌ها، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت خالی است و یادشان گرامی باد.

وی همچنین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که هم با توصیه و رهنمود‌های بجای خودشان مردم را در همه جریانات و اخیرا در برابر بیماری کرونا هدایت کردند و هم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند از جمله نیرو‌های مسلح را پای کار آوردند تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه مازندران از مردم خواست توصیه‌های مقامات بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و بخصوص در روز‌های آغازین سال صله رحم و دیدوبازدید‌ها را بصورت تلفنی انجام دهند و رفت و آمد‌ها را قطع کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات