۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۶۴۴۹۶۳
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

جهش تولید زمینه افزایش صادرات و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند

جهش تولید زمینه افزایش صادرات و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی گفت: "جهش تولید" علاوه بر رونق تولید، زمینه افزایش صادرات و رونق اقتصادی را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده استان به‌مناسبت سال نو با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت سال نو و مبعث پیامبر(ص) اظهار داشت: امسال مسائل مختلفی با هم آمیخته شد که غم و شادی را با هم عجین ساخت.

وی افزود: در تمام این مسائل باید توجه داشت که سختی‌هایی نهفته است که راحتی‌ها و خوبی‌هایی را به‌دنبال خواهد داشت و ما نیز بنابر این اصل امیدواریم که با گذر از مشکلات سال 98 امسال سال خوبی همراه با برکات باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه خداوند گرفتاری‌ها را برای اولیاء پیش آورده و بلا و گرفتاری را عامل ساخته شدن و پیشرفت انسان‌ها می‎داند گفت: انسان به شکل‌های مختلف آزمایش می‌شود و زندگی یک روال تکراری نیست در واقع این اتفاقات است که معنای دعای تحویل سال را برایمان آشکار می‌سازد.

وی با ذکر اینکه نگاه و دید به زندگی هر چقدر والاتر شده و رشد یابد در پیشرفت و ارتقاء کیفیت زندگی تأثیرگذار است تصریح کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم که ما را در مسیر تدبیر و حکمت قرار داده و حالات ما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با تأکید بر اینکه با فرا رسیدن بهار همزمان با تحول و تغییر در طبیعت، انسان نیز تحول را تجربه می‌کند، ادامه داد: در راستای دست‌یابی به تحول و طلب بهترین‌ها نیازمند تلاش، مبارزه، پای میدان آمدن و اقدام عملی هستیم.

وی با اذعان به اینکه ویروس کرونا یکی از آزمایشات الهی است خاطرنشان کرد: آمادگی ما در مقابله با این موضوع نشان داد که قدرت‌های استکبار جهانی با وجود تبلغات بدی که بر علیه نظام انقلاب کردند، همگی لال شدند و اذعان کردند که جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها توانست با این چالش مقابله کرده و به خوبی توانسته آن را مدیریت کند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مقابله با کرونا با گسترش تولیداتی که بر مبنای نیاز این بیماری شکل گرفت، یک جهش تولید را به ارمغان آورد، یادآور شد: ما می‌توانیم در هر بخشی، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان گوشزد کنیم.

وی با بیان اینکه اقتدار نظامی و ایستادگی در مقابل آمریکا، در مقوله شهادت شهید سلیمانی به جهانیان اثبات شد، تصریح کرد: مقابله مقتدرانه با آمریکا به گونه‌ای بود که ما به آنان حمله کردیم، اما هیچ مقابله‌ای نتوانستند بکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ویروس کرونا، باعث شده تا مردم سبک جدیدی را از زندگی تجربه کنند، توضیح داد: این تغییرات و اتفاقات مردم را منسجم کرده تا در کنار یکدیگر به مبارزه با مشکلاتی که گریبان‌گیر جمعی است بپردازند.

وی انسجام ملی را نعمتی بزرگ توصیف کرد و گفت: فرهنگ خانواده در حال فراموشی بود که به لطف این خانه‌نشینی‌ها اعضای خانواده‌های بار دیگر گرد هم آمده که این حضور در خانه و با هم بودن‍شان لذت دیگری را به کام آنان چشاند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با ذکر اینکه فضای مجازی، مشغله‌های کاری و گرفتاری‌های گوناگون، انسان‌های امروزی را به انزوا و تنهایی کشانده بود، خاطرنشان کرد: نعمتی که در شیوع بیماری کرونا نهفته بود، گردآمدن خانواده‌ها و جمع شدن اعضای خانه در کنار یکدیگر بود.

وی با تأکید بر اینکه رعایت الزامات بهداشتی و هشداری جهت جلوگیری از شیوع ویروس از لحاظ عالمان دینی نیز مورد تأکید است، ادامه داد: هر فرد بنا به استعداد و توانایی که دارد باید ورود کرده و بخشی از وظیفه خود در قبال جامعه را انجام دهد.

منتخب مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اعلام شعار سال نگاه کلان دارند، افزود: نامگذاری شعار سال به «جهش تولید» با تأکید بر استقلال و قطع وابستگی‌ها صورت گرفت که می‌تواند علاوه بر رونق تولید، زمینه افزایش صادرات و رونق اقتصادی را به‌دنبال داشته باشد.

وی با درخواست اینکه در جهش تولید مسئولان نباید دستپاچه شوند، تاکید کرد: افزایش تولید با توجه به ضرورت‌ها و نیاز واقعی جامعه دنبال شود و در این راستا از ظرفیت‌های کشور غفلت نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در این مسیر باید سختی‌ها را نیز پذیرفت، تصریح کرد: حرکت در مسیر تحقق شعار سال یک حرکت رزمایشی بوده که همگی را پای کار آورده و حفاظت از آن در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با تأسی به این نکته که با شکل‌گیری حرکت جمعی خداوند نیز زمینه‌های نیل به اهداف را فراهم خواهد ساخت یادآور شد: امید است که خداوند توفیق خدمتگزاری را به ما عطا کند تا سال 99 به سالی پرخیر و برکت و توفیق بدل شود و عاقبت به‌خیری را به‌دست آوریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات