۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۵۰۰۵
فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان:

«رزمایش شهدای عرصه سلامت» برگزار می‌شود

«رزمایش شهدای عرصه سلامت» برگزار می‌شود
فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان گفت: «رزمایش شهدای عرصه سلامت» روزهای ۵ تا ۷ فروردین و جهت گندزدایی و پاکسازی اماکن و معابر عمومی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی در جمع خبرنگاران به برگزاری «رزمایش شهدای عرصه سلامت» در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به دستور رهبر انقلاب به فرماندهی نیروی زمینی سپاه، رزمایش پاکسازی، بهداشتی و درمانی شهدای عرصه سلامت در گیلان برگزار می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 16 قدس گیلان با بیان اینکه تیم‌های جنگ نوین این لشکر و تیم نیروی مخصوص میرزاکوچک در رزمایش شهدای عرصه سلامت حضور دارند گفت: هدف از برگزاری این رزمایش تمرین اقدامات مربوط به پدافند بیولوژیک و ارتقای سطح روحیه مردم است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش شهدای عرصه سلامت با محوریت قرارگاه غدیر شمال نیروی زمینی سپاه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: علاوه بر این تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک و لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان نیز در برگزاری این رزمایش مشارکت دارند.

دولتی در تشریح جزئیات بیشتر همایش مذکور تصریح کرد: گندزدایی و پاکسازی اماکن و معابر عمومی، رفع آلودگی نقاط حساس شهر، انتقال بیماران کرونایی با کمک بهداری سپاه قدس گیلان و ایزوله کردن مکان قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا از اقدامات درنظرگرفته شده در این رزمایش است.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 16 قدس گیلان با اشاره به برگزاری این رزمایش در روزهای 5 تا 7 فروردین در گیلان افزود: قرار است رزمایش شهدای عرصه سلامت در شهر رشت و محدوده جغرافیایی تحت فعالیت تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک برگزار شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات