۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۶۴۵۰۰۹
در مستند جنگ خاموش مطرح شد؛

سلاح بیولوژیک آمریکا علیه جهان

سلاح بیولوژیک آمریکا علیه جهان
مستند جنگ خاموش روایتی از جنگ بیولوژیکی آمریکا علیه کشورهای دنیا است که با وجود ادعای توقف، چندین حمله به کشورهای مختلف در تاریخ جنایات آمریکا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، مستند جنگ خاموش دیشب از شبکه سه به روی آنتن رفت و درباره ابعاد جنگ جدید بیولوژیکی سخن گفت، در این میان مهمترین مسئله درگیری اقتصادی چین و امریکا و درگیری آمریکا با ایران مهمترین موضوع این مستند به شمار می‌رفت.

رقم بدهی آمریکا به کشورهای مختلف بیشتر از ۲۲ تریلیون دلار است که بیشتر از یک تریلیون دلار آن بدهی به چین می‌باشد. بزرگترین بدهکار جهان که اوضاع نظامی خوبی هم ندارد و در جنگ‌های بعد از سال ۲۰۰۰ میلادی هیچ موفقیتی کسب نکرده است.

 

 

از طرفی آمریکا در زمینه سلاح‌های بیولوژیکی مثل بمب اتم و بمب‌های شیمایی موفق بوده اما اگر بخواهد از آن‌ها استفاده کند باید پاسخگوی جامعه جهانی باشد؛ برای همین نیاز دارد از سلاحی استفاده کند که هیچ سرنخی برجا نگذارد و بدون شناسایی قاتل، عمل کند تا نیازی به توجیه افکار عمومی نباشد و با کمترین هزینه بیشترین خسارت ها را وارد کند.

تا الان، به کشور چین حدود ۶۲ میلیارد دلار خسارت وارد شده و چین باید منتظر افت شدید صادرات تا دو سال آینده و تبعات از بین رفتن صنعت گردشگری خود باشد. همچنین مارک دبوتیوز از حامیان تشدید تحریم‌ها علیه ایران در توییتی می‌نویسد:«اثراتی که شیوع ویروس کرونا در ایران داشت بیشتر از اثر تحریم‌ها بود، شیوع این ویروس باعث تعطیلی صنعت نفت ایران شد.»

تاریخچه جنگ بیولوژیکی

استفاده از ویروس و آغاز جنگ‌های بیولوژیکی در جنگ جهانی دوم کلید خورد،‌ واحد ۷۳۱ که واحدی محرمانه برای تحقیقات و توسعه سلاح‌های بیولوژیکی در ارتش ژاپن به شمار می‌رفت، آزمایش‌های مرگباری را انجام داد و مسئول جنایت‌های زیادی علیه مردم مختلف به حساب می‌آمد. این واحد که با نام پیشگیری از بیماری‌های اپیدمیک و تسویه آب در ارتش کوانتگ فعالیت می‌کرد، تحت نظر سپهبد شیرو ایشی از افسران عالی رتبه ارتش کوانتگ بود.

 

 

نتیجه آزمایش‌های این واحد، تولید بمب‌های برگ ریزان باسیلی، بمب‌های حاوی کک که عامل شیوع طاعون خیارکی است، بمب‌های عامل وبا، حصبه، اسهال خونی، سیاه زخم و سایر بیماری‌های مرگبار بود.

آمریکا نیز در سال ۱۹۴۳ برنامه تحقیقاتی خود را برای استفاده از عامل بیولوژیک آغاز کرد و این فعالیت‌ها به طور رسمی تا سال ۱۹۶۹ ادامه پیدا کرد؛ نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا به فعالیت این برنامه پایان داد. مواد تهیه شده در سالهای ۱۹۷۱ و ۷۲ با حضور نمایندگان وزارت‌های دفاع و کشاورزی از بین رفت که شامل عامل سیاه زخم، عالم تولارمی، عامل تب Q و چند ویروس دیگر بود؛ البته برنامه دفاع میکروبی در جنگ، از سال ۱۹۵۳ آغاز شده و تاکنون در حال فعالیت است.

بعد از توقف باز هم جنگ بیولوژیکی آمریکا ادامه داشت

عامل سیاه زخم علیه سرخ‌پوستان و طاعون آفریقایی علیه انقلاب کوبا استفاده شد؛ عملیات بیولوژیکی آمریکا علیه کوبا بعد از دستور نیکسون مبنی بر پایان یافتن تحقیقات بیولوژیکی انجام شد که بیانگر ادامه فعالیت‌های جدی آمریکا در جنگ بیولوژیکی است.

 

ک/ سلاحی علیه تمام جهان


ویروس ایدز و سارس

درحالی گفته می‌شود که ویروس ایدز از میمون به انسان منتقل شده و هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد، تحقیقات نشان می‌دهد این ویروس تغییر یافته آزمایشگاهی از ویروس ویسنا است که اولین بار بر روی گوسفندان ایسلندی آزمایش شد.

در سال ۱۹۷۱، دکتر رابرت گالو مقاله‌ای با عنوان HIV درباره ویروس ایدز منتشر کرد و در این مقاله خواستار ثبت اختراع برای این ویروس شد، او عضو برنامه سری ویروس فدرال بود که برای عملیات کاهش جمعیت در دنیا ۵۵۰ میلیون دلار در اختیار او گذاشتند تا ویروس ایدز تولید شود.

ویروس سارس ترکیبی از دو ویروس اریون و سرخک است؛ این ترکیب در طبیعت پیدا نمی‌شود، زیرا این ترکیب در آزمایشگاه انجام شد.

کرونا

در ابتدای شیوع این ویروس،‌ دانشمندان عامل آن را سوپ خفاش معرفی کرده‌اند؛ درحالی که طبق گفته دانشمندان، این ویروس در دمای ۳۰ درجه از بین می‌رود. پس این ویروس چگونه در سوپ از بین نرفته است؟

اورلی لوی ابکاسیس،‌ عضو کنست اسرائیل و از اعضای وزارت بهداشت می‌گوید: «ویروس کرونا یک جریان ترور بیولوژیک و بیماری منتقل شده از حیوان به انسان نیست، بلکه این ویروس یک سلاح بیولوژیک است که در آزمایشگاه ساخته شده.» او افشا کرد که این ویروس نتیجه خوردن سوپ خفاش نیست، بلکه نوعی ویروس آزمایش شده و ساخته انسان است.

 

ک/ سلاحی علیه تمام جهان

 

نکته دیگری که درباره این ویروس وجود دارد، پیرامون منبع گسترش کرونا یعنی شهر ووهان است؛ در شهرهای مجاور، خفاش‌های وحشی زیادی هستند اما هیچ‌کدام عامل انتشار ویروس کرونا نبودند. سومین نکته درباره این ویروس، شباهت آن به ویروس ایدز است و امکان ندارد در طبیعت تولید شود.

نکته جالب ماجرا

دانشمندان مؤسسه تحقیقاتی گالیله در اسرائیل ادعا کرده‌اند که می‌توانند واکسن این ویروس را در چند هفته تولید کنند تا ظرف ۹۰ روز آماده توزیع و استفاده شود؛ این ادعا در حالی است که آن‌ها گفته‌اند ۴ سال درباره کرونای پرندگان زیر نظر وزارت‌خانه‌های علوم، فناوری و کشاورزی اسرائیل فعالیت می‌کنند.

 


ادعای آن‌ها در حالی است که این ویروس به تازگی شناسایی شده و آزمایش این ویروس بیشتر از یک سال طول می‌کشد.

سرنخ‌های جنگ خاموش کرونا

طبق ادعای پایگاه DIMSUM DAILY با شیوع ویروس کرونا در چین، آمریکا تمام شهروندان خودش را در چین فراخوانی کرد تا از آن‌ها حفاظت کند؛ این گفته آمریکا، یعنی چینی‌ها نمی‌توانند این ویروس را درمان کنند.

ایلگور نیکولین، عضو سابق کمیسیون سازمان ملل در سلاح های بیولوژیکی از تماس چینی‌ها با خودش پرده برداشت که آن‌ها گفته‌اند:«سال آینده مشخص می‌شود کرونا ویروس جنگ بیولوژیکی آمریکا علیه رقبای بزرگ آمریکا بوده است.»

افرادی در واشنگتن پست گفته‌اند این ویروس، ساخته دو دانشمند چینی و آمریکایی در آزمایشگاه‌های نظامی آمریکا است؛ در فیلم هالیوودی شیوع، استیون سودربرگ اشاره مستقیمی به ویروسی همه گیر که مشابه ویروس کرونا است می‌کند؛ با این تفاوت که مرگ و میر ویروس خیالی سودربرگ بیشتر از ویروس کروناست.

 

 

البته پیش از ماجرای یازده سپتامبر، آمریکا در ۳۰ فیلم به صورت نامحسوس افکار عمومی را برای حمله به برج‌های دوقلو آماده کرده بود. آیا می‌شود گفت آمریکا مثل باقی ماجراها و حوادثی مثل ۱۱ سپتامبر ذهن مردم جهان را برای امروز آماده کرده است.

سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل، وجود ۲۵ پایگاه سطح چهار و مخفی آمریکا در اطراف ایران را در انتشار ویروس کرونا مؤثر دانست. به روشنی پیداست که هدف از این کار، ساخت یک سلاح بیولوژیک است.
ویروس کرونا را نمی‌توان به سادگی مهار کرد و روشن است هزاران نفر جان شان را از دست خواهند داد؛ وقتی غول از بطری بیرون می‌آيد بازگردانی آن به درون بطری کار سختی است. /882/ 503/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طالبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تاثیر مخرب این ویروس بر مردم مناطقی از دنیا که نقشه ژنتیکی مشابه ایران دارند مان ایتالیا و اسپانیا یک موید مبنی بر حمله بیولوژیکی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
یکی از محور‌های اصلی بحث درباره کرونا که بیشتر رسانه‌های داخلی و خارجی به آن پرداخته اند این است که کرونای جدید یا کووید۱۹، یک ویروس طبیعی نیست و دست ساخت آزمایشگاه‌های نظام سلطه برعلیه رقبای آمریکا (ایران و چین) است.
2
0
پارسی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
ممکن است کرونا محصول تهاجمات بیولوژیک آمریکا باشد که ابتدا در چین و سپس ایران شیوع پیدا کرده است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
اثبات تخصصی این موضوع نیاز به بررسی‌های آزمایشگاهی دارد، هر چند بررسی پیامد‌های این ویروس از نظر میزان تلفات با وسعت همه گیری و نوع موج رسانه‌ای ِحاکم بر آن در جهت تشدید ترس و وحشت و نگرانی بین مردم، این فرضیه را تقویت می‌کند که یک حمله زیستی با اهداف اقتصادی علیه چین و ایران در جریان است.
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
ادعای حقوق بشری سردمداران جنایت کار و تروریست پرور ایالات متحده مضحک ترین سناریوی تاریخ بشریت است و کشوری که خود ناقض حقوق بشر است نمی تواند مدعی باشد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت بشر بودن این ویروس احتمال بالایی داره سازندش یه پاش تو بورس هستش حالا امریکاییه یا صهیونیست خدا میدونه چند تا کلیپ در مورد قوانین و نحوه قرنطینه و فرهنگ چینیا دیدم فهمیدم واقعا فهمیدم که به اقتصاد اول دنیا تبدیل شدن یعنی چی، یعنی چه ظرفیتی دارن روسیه هم‌همینطور ژاپن و کره جنوبی جای خودشون امرکای خبیث هم تکلیفش مشخصه، عین زالو میمونه
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
سران فعلی آمریکا بوی از انسانیت نبردند. هر جنایتی به هر وسیله ای در هر نقطه از دنیا رخ بدهد دستی از آمریکاییها در آن دخیل است این حیوان های انسان نما حتی به مردم خودشان هم رحم نمیکنند.آنها را با ویروس میکشندتا دنیارا فریب بدهند که انتشار ویروس کار آمریکا نیست.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
چرا ترامپ با اینکه سن بالایی دارد از گرفتن کرونا هراس ندارد بدون ماسک درون جمعیت می ره و با همه دست می ده؟
درست زمانی که دید واقعا همه از این رفتار عجیب تعجب می کنند خودش رو جمع و جور کرد. موارد مشابه مثل احتمال ترو از میان جمعیت ترس ترامپ را دیده ایم اما در این مورد کاملا با بی خیالی عجیبی رفتار می کرد! احساس یک جور مصونیت!
2
0
حسین
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
خوب معلومه . چون احتمالا ترامپ و سران کاخ سفید واکسن کرونا را به خود شان تزریق کردند و از بیمار شدن خاطر جمعند که مصون می مونند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
با اینهمه پولی که سازمان پدافند غیر عامل هر ساله گرفته و با این ساز و کار طویل چرا هنوز نتونسته به این سوال پاسخ بده که این جنگ بیولوژیک هست یا خیر؟
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
برخی نظرات و احتمالات حاکی از این مطلب است که صهیونیست‌ها و عوامل آن‌ها در مراکز به ظاهر علمی و آزمایشگاهی با انجام پروژه‌های فریبنده توسط عوامل فریب خورده داخلی از چند سال قبل با وسیله‌های گوناگون به جمع آوری اطلاعات ژنتیکی ایرانیان پرداخته و منطبق با شرایط زیستی اهالی مشرق زمین، به تولید ویروس کرونا و امثال آن پرداخته اند تا بتوانند بر ژن اقوام شرقی به خصوص ایرانیان تأثیر بگذارند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
در فیلم‌ها آمریکا نقش ناجی دنیا را باز می‌کند. تصویر «کاپیتان آمریکا» یکی از نمادهای آن است. با وجود این، در عالم واقعیت و الان که دنیا با فاجعه کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می‌کند «کاپیتان آمریکا» کجا است؟
1
1
رضوان
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
امریکا در مقابله با ایران ناتوان ماند و در تمامی جبهه هایی که علیه ایران باز کرد شکست خورد.
حالا از این طریق می خواد شکستهاشو جبران کنه و دق دلی خودشو بر سر مردم بی دفاع ایران خالی کنه.
1
0
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تروربیولوژیک بودن ویروس کرونا بعیدنیست، ازاین ابرقدرت های خودخواه هیچ چیزی بعیدنیست
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کرونا! تو آمده‌ای تا مجلس ختمی بر مردگان‌مان برگزار نکنیم، تشییع جنازه‌های همه‌ی‌ ما چند نفری باشد، تشییع جنازه و مجلس ختمی برای مرده‌ای نباشد تا همه مردم در مرگ یکسان بمیرند و فقیر و غنی یکی باشند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
ساخت بشر بودن این ویروس احتمال بالایی داره سازندش یه پاش تو بورس هستش حالا امریکاییه یا صهیونیست خدا میدونه چند تا کلیپ در مورد قوانین و نحوه قرنطینه و فرهنگ چینیا دیدم فهمیدم واقعا فهمیدم که به اقتصاد اول دنیا تبدیل شدن یعنی چی، یعنی چه ظرفیتی دارن روسیه هم‌همینطور ژاپن و کره جنوبی جای خودشون امرکای خبیث هم تکلیفش مشخصه، عین زالو میمونه
1
0
دوستدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
طبق شواهد موجود حادثه حمله به برجهای دوقلو در آمریکا طراحی سازمان سیا برای ایجاد زمینه جهت حمله نظامی و اشغال برخی کشورها در غرب آسیا بود . در این حادثه حدود ۴ هزار شهروند آمریکایی کشته شدند. هیئت حاکمه آمریکا حاضرشدند حدود ۴ هزار شهروند خودرا قربانی کنند تا به بهانه مبارزه با تروریسم به اهدافشان برای مداخله در دیگر کشورها برسند.
آیا امکان آن نیست که هم اکنون دوباره هیئت حاکمه شیطانی آمریکا برای رسیدن به اهداف پلید خود در سطح جهانی تعداد دیگری از شهروندان خود را با ویروس کرونا قربانی کنند؟
1
0
علیان
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
نامه ۱۰۲ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص ایران به روسای جمهور کشورهای منطقه برای بستن آزمایشگاه های بیولوژیک آتش آمریکا در منطقه که در حال تحقیق و تولید عوامل بیولوژیک خطرناک با اهداف نظامی علیه ملت های منطقه هستند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
آمریکا میخواد دوسوم جمعیت جهان کم شه چون آنها ادعای حکومت جهانی دارند و میگن جمعیت زیاد جهان بر ما خطر داره اگه یک سوم بشه راحت واکسنو میفرستند با نانوچیپ های درون واکسن کل مغز و افکار انسانهارو تحت کنترل میگیرن
0
0