۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۶۴۵۰۲۱
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

مردم اخبار کرونا را از رسانه های مطمئن و داخلی دنبال کنند

مردم اخبار کرونا را از رسانه های مطمئن و داخلی دنبال کنند
حجت الاسلام حقیقی گفت: در فضای غبار آلود که دشمن به دنبال شبهه افکنی است باید خوراک رسانه از رسانه های داخلی و مطمئن تامین شود.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: در فضای غبار آلود که دشمن به دنبال شبهه افکنی و بهره برداری از آن است باید خوراک رسانه از رسانه های داخلی و مطمئن تامین شود.

حجت الاسلام حقیقی با اشاره به خصومت های رسانه های بیگانه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: رسانه های بیگانه در خدمت صهیونیسم هستند و تمام تلاش خود را برای نابود کردن اسلام حقیقی و انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: با اعتماد به رسانه های داخلی اخبار مربوط به ویروس کرونا تنها از طریق رسانه های مطمئن دنبال شود.

وی اظهار داشت: مسؤولان بهداشت کشور خیرخواه مردم هستند و مردم نیز باید به توصیه های آنان گوش فرا دهند تا از این خطر نجات پیدا کنیم.

حجت الاسلام حقیقی با درخواست از مردم برای خارج نشدن از خانه، ابراز کرد: مسؤولان در شرایط کنونی نیاید خسته شوند بلکه باید با روحیه جهادی مانند اوایل انقلاب به کمک مردم سایه نحس این ویروس را از سر کشور دور کنند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
فرمایش درستی است.
فضای مجازی امروزه بی در و دروازه است.
غالبا اخبار منفی در کانالها و گروه ها تنها با هدف جلب مخاطب رد و بدل می شود.
تلاش رسانه های رسمی و انقلابی در راستای خنثی کردن اقدامات دشمن قابل تقدیر است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
احسنت
نظام باکانالهای معاند برخورد کند.
0
0