۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۴۵۰۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم تهدید بیماری کرونا را جدی بگیرند و تا حد امکان از سفر غیرضروری پرهیز کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا بیان داشت: مردم همچنان باید به توصیه ها توجه داشته باشند و تا حد امکان در خانه بمانند.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از سفر اظهار داشت: مردم باید ویروس کرونا را جدی تر بگیرند و از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند تا جلوی انتشار بیماری کرونا گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید در اجتماعات حضور پیدا نکنند و در خیابان ها در صورتی که کار ضروری ندارند سعی کنند رفت و آمدی نداشته باشند.

وی ادامه داد: امید است به لطف الهی، با تلاش و کوشش جهادگران جبهه سلامت و همکاری مردم به زودی ویروس کرونا مهار شود و مردم به زندگی اجتماعی برگردند و دوباره روزهایی با سرور و نشاط در کنار یکدیگر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در این ماه رجب و شعبان که در منزل هستیم با ذکر و یاد خدا و تلاوت قرآن دل ها را منور کنیم و انس با قرآن را بین فرزندان تقویت سازیم و در سبک زندگی خویش نگرشی نو داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران خاطرنشان کرد: باید در مقام عمل از زحمات کادر درمان، پزشکان و پرستاران قدردانی کرد و ماندن در منزل بزرگ ترین قدر دانی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به  فعالیت گروه های جهادی و وحانیون در گندزدایی و ضدعفونی کردن سطح شهر، محله ها و کوچه بازار خاطرنشان کرد: دیدن این صحنه ها حاکی از این است که نیروهای جهادی همواره پای کار و در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: تلاش روحانیون استان در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین فوتی های مبتلا به ویروس کرونا قابل تقدیر است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به جدی بودن تهدید ویروس کرونا بیان کرد: مردم برای ریشه کن کردن و مهار این ویروس منحوس باید ضمن رعایت نکات بهداشتی به توصیه ها توجه کنند و از رفت و آمد، مسافرت و مهمانی پرهیز نمایند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات