۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۰۷۳
امام جمعه سوسنگرد:

بی نیازی به غیر و بهره گیری از ظرفیت‌های درونی دستاورد شعار سال است

بی نیازی به غیر و بهره گیری از ظرفیت‌های درونی دستاورد شعار سال است
حجت الاسلام شمیل پور با اشاره به اینکه رفع مسائل اقتصادی دغدغه رهبرانقلاب است، گفت: عدم وابستگی به غیر و بهره گیری از ظرفیت‌های درونی دستاورد شعار سال است.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبرانقلاب شعار سال‌های اخیر را مسائل اقتصادی قرار دادند، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال جدید به جهش تولید، گویای دغدغه و نگرانی رهبرانقلاب در زمینه وضعیت اقتصادی مردم است؛ چرا که اگر معاش نباشد، معاد نخواهد بود.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به احادیث «کاد ان یکون الفقر کفرا» و «لو کان الفقر رجلا لقتلته» عنوان داشت: پدر یک ملت باید نسبت به معاد و هدایت مردم به سوی بهترین و سعادت اخروی نطارت داشته باشد؛ از این رو رهبر انقلاب، شعار سال جدید را اقتصادی انتخاب کرد تا ملت از محرومیت و دولت و حکومت و کشور از عقب ماندگی بیرون آید.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد گفت: جهش در تولید به معنای جهش در کار و تولید، خلق حادثه جدید، پیشرفت علمی و صنعتی، به کم قانع نبودن و سرعت در تولید است.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: عدم وابستگی به غیر، بهره گیری از ظرفیت‌های درونی، استفاده از توان داخلی، اتکا به خود، استفاده حداکثری از زمان، سبقت در پیشرفت همه جانبه و سبقت از کشور‌های صنعتی دستاورد‌های شعار «جهش تولید» هستند.

وی در پایان با اشاره به شیوع کرونا اظهار داشت: با رعایت نکات بهداشتی و توسل و تضرع و استغفار به درگاه ایزدمنان، به اذن خداوند کرونا را شکست خواهیم داد. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات