۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۴۵۳۰۱
نماینده جهاد اسلامی در لبنان:

سردار سلیمانی و المهندس آیات جهاد را به تصویر کشیدند

سردار سلیمانی و المهندس آیات جهاد را به تصویر کشیدند
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، بر نقش بارز حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «احسان عطایا»، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، بر نقش بارز حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، نائب‌رئیس سازمان حشد الشعبی، در به تصویر کشاندن آیات جهاد در قرآن کریم تأکید کرد و گفت: این دو شهید نقش مهمی در تقویت ریشه‌های محبت و وحدت میان ملت‌های منطقه داشتند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپهبد سلیمانی ثابت کرد که توانمندی‎های متنوعی به‌ ویژه در زمینه‎ نظامی دارد و این امر او را به فرمانده‌ای منحصر به فرد تبدیل کرد.

وی با تأکید بر شجاعت، مهارت، تواضع، حسن خلق و ارتباط سردار سلیمانی با قرآن، افزود: شهید سلیمانی فرمانده‎ای نبود که فقط طراحی عملیات‌ها را برعهده بگیرد و اجرای آن را به دیگران واگذارد، بلکه خود نیز در اجرای آنها مشارکت و پیامدها را بررسی می‌کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان تصریح کرد: بدون تردید نقطه نظرهای‌ مشترکی که موجب همراهی حاج قاسم و ابومهدی المهندس می‌شد بسیار بود، اما برجسته‌ترین آن اراده مشترکشان در پایان‌ دادن به اشغالگری آمریکا در عراق و ابزارهای آنها در متزلزل ساختن امنیت عراق و منطقه بود. این دو فرمانده مقاومت به منظور تقویت وحدت میان ملت‌های منطقه به‌ ویژه دو ملت عراق و ایران می‌کوشیدند و برای رسیدن به هدف خود تلاش بسیاری کردند.

احسان عطایا با بیان اینکه شهید سلیمانی مورد احترام همگان بود و می‌توانست به هرکس که او را می‌شناسد، نزدیک شود و با همه گروه‌ها، مذهب‌ها و قومیت‌ها دوست باشد، تصریح کرد: این مسئله را می‌توان در مراسم باشکوه تشییع پیکر او در شهرهای ایران و عراق و تکریم او در کشورهای مختلف جهان مشاهده کرد./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات