۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۴۵۳۲۸
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

«جهش تولید» سبب رفع مشکلات و نیازهای کشور می‌شود

«جهش تولید» سبب رفع مشکلات و نیازهای کشور می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه «جهش تولید» سبب برطرف‌شدن مشکلات و نیازهای کشور می‌شود، گفت: باید تمام مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک سال نو و عید مبعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: امیدوارم همه با هم سالی پر از شادی و موفقیت پیش‌رو داشته باشیم.

وی به نام‌گذاری شعار سال 99 به‌نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید همه مسؤولان در راستای تحقق فرامین رهبری و خدمت‌گزاری به مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اینکه رهبری سال جدید را جهش تولید نامگذاری کردند، بیان‌گر اهمیت این موضوع بوده و باید تمام مردم و مسؤولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند چراکه این مهم سبب برطرف‌کردن نیازها و مشکلات کشور می‌شود.

وی بیان کرد: عزم ملی به معنای آن است که همه مردم و مسؤولان برای تحقق شعار امسال همتی مضاعف داشته و این باید در کردار و رفتار هم دیده شود تا شعار سال به صورت عینی تحقق یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه شعار سال جدید شعارهای سال‌های گذشته را در بر گرفته و کامل‌کننده است، تاکید کرد: باید در شعار سال‌جاری که سبب ایجاد اشتغال‌زایی و رونق واحدهای تولیدی در آن است، بیشتر اهتمام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه «وحدت، همراهی و همدلی» مردم و مسؤولان برای اجرایی شدن شعار سال لازم است، یادآور شد: باید همه مسؤولان در راستای تحقق شعار سال نهایت تلاش خود را به‌کار بندند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات