۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۴۵۳۱۳

دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در توزیع اقلام بهداشتی کشف شده در بین مردم

دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در توزیع اقلام بهداشتی کشف شده در بین مردم
رئیس دادگستری استان البرز گفت: رئیس قوه قضائیه دستور دادند که اقلام کشف شده بهداشتی و ضدعفونی هرچه زودتر و با کمترین اتلاف وقت در بین مردم توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین فاضلی هریکندی در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان اشتهارد که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: شهر اشتهارد در استان البرز جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان قطب علم و فقاهت و قطب صنعت، شهره است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه شهرک صنعتی اشتهارد در خاورمیانه بی نظیر است،بیان کرد: در مدت 8 ماه گذشته از مسئولیتم 4 بار در این شهرستان حضور یافتم و دو بار به جهت مسائل شهرک صنعتی در این بخش حضور یافته‌ام.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب سال‌جاری را با مضمون ویژه اقتصادی و سال جهش تولید نامگذاری کردند که این موضوع با هدف و منظور خاص معظم له بوده است،گفت: این نامگذاری‌ها تنها شعار نیست و الزاماتی در این زمینه مد نظر رهبری معظم انقلاب قرار دارد و یکی از این موارد جلوگیری از واردات بی رویه و قاچاق کالا است، تحقق جهش تولید نیازمند اعطای مشوق و حمایت ویژه به تولید کنندگان است.

وی با بیان اینکه با کسانی که از این شرایط سو استفاده می‌کنند باید برخورد شود،گفت: آیت‌الله رئیسی هم در جلسه روز گذشته شورای عالی قضایی اشاراتی در زمینه شعار سال داشتند و این موضوع نشان از ضرورت نامگذاری سال است.

فاضلی با بیان اینکه باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد،تصریح کرد: همه ارکان نظام برای تحقق این شعار باید وارد شوند و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید به این سمت و سو حرکت داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان این رویکرد این دستگاه در مقابل تولید رویکردی مشخص است،ادامه داد: کمیته خاصی به مدیریت دادستان مرکز استان برای حمایت از تولید و اقتصاد پیش بینی شده که در سال جدید با نیروی مضاعف منویات رهبری معظم و ریاست قوه را با همراهی و تعامل با همه ارکان پیگیری و اجرایی می‌کنیم.

فاضلی با بیان اینکه در بحث کرونا دادستان‌ مرکز استان به صورت ویژه همگام با دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند،گفت: اقدامات خوب دادستان اشتهارد سبب شد که وی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ انتخاب شود.

رئیس دادگستری استان البرز با بیان اینکه اعلایی دادستان جدید اشتهارد از قضات خوب و باسابقه استان البرز است که شناخت خوبی از ساختار و کادر قضایی البرز دارند،تصریح کرد: دادستان اشتهارد یکی از مدیران جوان استان در دادگستری است و این اعتماد به جوانان در برهه‌های مختلف نشان داده که این اعتماد به اقدامات مهمی ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی اشتهارد یکی از شهرک‌های بزرگ و نمونه کشور است که اقدامات خوبی از سوی دادستان سابق در این زمینه انجام شده است،گفت: کارهایی که نیاز به تکمیل دارد باید توسط دادستان جدید انجام شود و لازم است دادستان جدید اشتهارد علی رغم مستقل بودن با دیگر دستگاه‌ها تعامل و همکاری داشته باشد.

فاضلی با بیان اینکه کشفیاتی که در حوزه لوزام‌ بهداشتی و ضد عفونی انجام شده است،گفت: تاکید آیت‌الله رئیسی توزیع اقلام احتکاری و کشف شده است که ایشان تأکید دارندکه این کار باید هر چه زودتر انجام شود و این لوازم زودتر باید به دست مردم برسد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات