۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۵۶۸

حضور ارتشی‌ها در تست‌های غربالگری و تب سنجی

حضور ارتشی‌ها در تست‌های غربالگری و تب سنجی
سرهنگ حسینی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک وابسته به ارتش از شرکت نیرو‌های تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری در تست‌های غربالگری و تب سنجی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ مسعود حسینی، فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری، با بیان اینکه طبق اوامر فرمانده نیروی زمینی ارتش، تست‌های غربالگری و تب سنجی برای کمک به هلال احمر صورت می‌گیرد، عنوان داشت: تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری در ورودی دو نقطه (شهرستان حمیدیه و روستا‌های علاونه و خسرج) عهده دار تست‌های غربالگری و تب سنجی شده است ضمن اینکه گندزدایی و ضدعفونی شهر‌ها و معابر عمومی از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری با بیان اینکه در هر کدام از ورودی‌ها ۱۵ نیرو حضور دارند، خاطرنشان کرد: توصیه‌های مسئولان بهداشت جدی گرفته شود، مردم جز در موارد نیاز خارج نشوند و با نیرو‌های نظامی همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک وابسته به ارتش گفت: همسران پرسنل ارتش در دو شیفت کاری به تولید ماسک و گان محافظتی می‌پردازند، چنین تولیداتی در اختیار نیرو‌های نظامی، خانواده‌های نظامیان و ساکنان شهرستان حمیدیه و روستا‌های تابعه قرار می‌گیرد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در هر شیفت کاری ۲۰ بانو حضور داشته و روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ ماسک و گان تولید می‌شود، بیان داشت: ماسک‌های تولیدی مورد تأیید مرکز بهداشت شهرستان حمیدیه قرار گرفته است، این ماسک‌ها برای یک بار مصرف هستند و در صورت نیاز توانایی تولید روزانه هزارو ۵۰۰ ماسک را داریم.

وی با بیان اینکه تولید ماسک‌ها از ۱۵ اسفندماه آغاز شد، اظهار داشت: دو آسایشگاه هر کدام با ظرفیت ۴۰ تخت برای قرنطینه بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، پرسنل وظیفه‌ای که از سوی یگان بهداری، مبتلا به کرونا تشخیص داده شوند به مدت دو هفته در آن قرنطینه می‌شوند.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری با اشاره به اینکه آسایشگاه زیرنظر گروهان بهداری و جنگ نوین تیپ قرار دارد، بیان داشت: ۶ پزشک بصورت شیفت در آسایشگاه فعالیت دارند و تجهیزات پزشکی هر روز گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات