۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۴۵۶۴۲
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران خواستار شدند؛

ضرورت همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

ضرورت همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی
نماینده ولی فقیه در مازندران و نماینده عالی دولت در استان در پیام مشترکی خواستار همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گاری اجتماعی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران طی پیامی از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه‌ جزییات این طرح و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎
 
در این پیام آمده است؛ از زمان انتشار ویروس منحوس کرونا؛ بحمدلله اقدامات لازم، بموقع و ضروری به منظور مقابله با آن صورت گرفت و فعالیت‌های بسیاری بصورت شبانه روزی در حوزه‌های پیشگیری، مقابله و درمان بیماران از سوی اقشار مختلف خاصه، مجاهدان خط مقدم و مدافعان سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و کادر و پرسنل خدوم بهداشت و درمان و نیز نیرو‌های همیشه در صحنه‌ی جهادی و جوانان مومن انقلابی بعمل آمد.
 
در ادامه این پیام آمده است؛ اینک؛ طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف تشدید قطع زنجیره‌ی انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف تردد‌های غیر ضروری در سطح کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از بامداد جمعه هشتم تا ۱۵ فروردین ماه در کشور اجرا می‌شود که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.
 
این پیام می افزاید؛ بدینوسیله از مردم فهیم، آگاه و بافرهنگ مازندران انتظار داریم تا با رعایت همه‌ی جزییات طرح و استمرار ماندن در خانه ضمن یاری کردن کادر درمانی کشور که روز‌های بسیار سختی را برای نجات جان هموطنان می‌گذرانند کمک نمایند تا بزودی شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس و کنترل کامل آن باشیم، ان شاء الله تعالی.

در بخش پایانی این پیام آمده است؛ بدیهی است این برنامه صرفاً در جهت حمایت و پشتیبانی و صیانت از جان هموطنان و هم استانی‌های عزیز اعمال و اجرا می‌شود و توقع می‌رود؛ همگان، به عنوان یک تکلیف و وظیفه اخلاقی، اجتماعی و انسانی برای مراقبت از جان خود و عزیزانمان رعایت کنیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مونا
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
امریکاییها جنبش اجتماعی دوگانه ای دربرابر امواج فوت کروناییهای بالای 80 سال دارند.
یک دسته از جوانها موافقند چون فرصتهای شغلی بیشتری پیدا می کنند.
دسته دیگر اغلب پیرها و بازمانده های جنگ جهانی دوم از این مرگ و میر بالا ناخوشایند هستند.
اما در ایران اسلامی مردم از رسیدگی به بیماران کهنسال و بالای 80 سال سن کوتاهی ندارند و ارزوی شفایشان را دارند.
0
0