۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۴۵۸۷۴
استاد حوزه علمیه کرمان:

راه برون رفت از چالش های اقتصادی توجه به تولید داخلی است

راه برون رفت از چالش های اقتصادی توجه به تولید داخلی است
حجت الاسلام هدایتی گفت: استفاده از کالا‌های داخلی و تکیه به جوانان با تجربه انقلابی یکی از راه‌های پیشرفت اقتصادی در کشور است.
حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاه به شعار سال، گفت: مسؤولان دولتی مهم‌ترین وظیفه در قبال شعار سال دارند تا کشوری پیشرفته در دنیا داشته باشیم.
 
وی ابراز داشت: کیفیت بالا را تولید کنندگان هدف اصلی خود بدانند، زیرا یکی از موانع تولید در کشور این است که مردم به سراغ اجناسی که کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی‌روند.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که جهش تولید راه رونق را در کشور باز می‌کند، بیان داشت: تکیه به جوانان داخلی از مهم‌ترین وظایف دولت در جهش تولید است.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که استعداد‌های جوانان با تجربه و انقلابی را باید در رونق تولید در نظر بگیریم، تصریح کرد: شفاف سازی مسؤولان دولت راه را برای تولید کنندگان باز می‌کند.
 
وی اظهار داشت: افزایش تولید و عملی کردن وعده‌های مسؤولان یکی دیگر از معانی جهش تولید در کشور است.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که مردم به اجناس داخلی تکیه کنند و برای خرید از اجناس خارجی دست بردارند، گفت: تشویق مردم به خرید کالا‌های تولیدی را متولیان فرهنگی برعهده دارند.
 
وی در پایان با اشاره به این که راه برون رفت از چالش های اقتصادی توجه به تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: استفاده از کالا‌های داخلی و تکیه به جوانان با تجربه انقلابی یکی از راه‌های پیشرفت اقتصادی در کشور شمرده می‌شود. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات