۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۵۹۰۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مسؤولان مراقب توطئه هایی همچون «پزشکان بدون مرز» باشند

مسؤولان مراقب توطئه هایی همچون «پزشکان بدون مرز» باشند
حجت الاسلام ایرانی گفت: مسؤولان باید با دقت و عدم اعتماد به کشورهایی که منافع شان با آمریکا مشترک است، از اتفاق هایی مانند ورود پزشکان به اصطلاح بدون مرز جلوگیری کنند.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در ابتدای سال 99 و طرح عدم اعتماد به آمریکا در خصوص بیماری کرونا، گفت: آمریکا در حال حاضر رکورددار آمار مبتلایان به کرونا در جهان است و اگر توانایی مبارزه با این ویروس را دارد، این کار برای کشورش انجام دهد.

حجت الاسلام ایرانی ادعای کمک آمریکا به ایران را یک دروغ واضح برشمرد و عنوان کرد: کشورهای بسیاری در همسایگی آمریکا وجود دارند که نیازمند کمک در خصوص ویروس کرونا هستند و اگر آمریکا قصد کمک دارد آن ها را مدنظر قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بیان عدم دلایل اعتماد به آمریکا و دوستان او در خصوص ویروس کرونا، افزود: چطور می توان ادعای کمک آمریکا به ایران را باور کرد در حالی که آمریکا ایران را دشمن درجه یک خود می داند؟

وی با اشاره به خباثت های تاریخی آمریکا در دشمنی با ملت های آزاده، اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که آمریکایی که با فرستادن گروه هایی مانند پزشکان بدون مرز و یا ارسال دارو به دنبال سوء استفاده از شرایط به وجود آمده و ضربه زدن به کشور باشد.

حجت الاسلام ایرانی افزود: مسؤولان در شرایط کنونی نباید به آمریکا و همچنین دوستان او مانند کشورهای اروپایی اعتماد کنند چرا که اگر آمریکا نتوانند مستقیما به کشور ضربه بزند این کار را از طریق واسطه ها انجام می دهد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان درصدد تبدیل کرونا به بحران های دیگر در کشور هستند، ابراز کرد: مسؤولان باید با دقت تمام و نظارت جدی و عدم اعتماد به کشورهایی که منافع شان با آمریکا مشترک است، از تکرار اتفاق هایی مانند ورود پزشکان به اصطلاح بدون مرز جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به تجربه موفق به کارگیری جوانان در سال های دفاع مقدس، تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان می دهد که هر کجا به جوانان میدان داده شده است اتفاقات بی نظیری ظهور پیدا کرده است.

حجت الاسلام ایرانی پیشرفت در صنعت هسته ای را از نتایج اعتماد به جوانان و استفاده از تجربه های پیشکسوتان دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین مانع ورود جوانان در عرصه مدیریت کشور فکر بسته برخی از مدیران فعلی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه باید از تجارب مدیران گذشته استفاده شود، ادامه داد: با این حال باید میدان عمل در دست جوانان باشد اما متاسفانه در بسیاری از عرصه ها این اتفاق رخ نداده و شاهد توفیق چندانی نبوده ایم./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات