۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۴۵۲۷۴
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

عبور از مشکلات با استقامت و اعتماد به توانمندی داخلی محقق می شود

عبور از مشکلات با استقامت و اعتماد به توانمندی داخلی محقق می شود
حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مردم ایران ایمان عملی خود را در بحران های مختلف نشان داده اند، گفت: عبور از مشکلات با استقامت و اعتماد به توانمندی داخلی امکان پذیر است.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه بر طبق آیات و روایات صبر کلید گشایش در کارها است، گفت: خداوند متعال به اشکال مختلف امت ها را مورد امتحان قرار می هد و در عین حال به صابران مژده پیروزی می دهد.

حجت الاسلام حقیقی با اشاره به اینکه تاکید رهبر انقلاب بر صبر و مقاومت در سخنرانی ابتدای سال مبتنی بر آیات و روایات است، عنوان کرد: ملتی در برابر گرفتاری نمره قبولی می گیرد که در برابر مصائب صبر پیشه کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه با صبوری درهای رحمت الهی به روی ملت ما گشوده می شود، اظهار داشت: صبر کردن به معنای دست به روی دست گذاشتن نیست بلکه به معنای افزایش توانمندی و پیشرفته شدن است.

وی با اشاره به مراحل زبانی و عملی ایمان، ابراز کرد: مردم ایران ایمان عملی خود را در مواقع خاص و بحران های مختلف نشان داده اند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مردم در مبارزه با ویروس کرونا صبر و استقامت خود را نشان دادند، تصریح کرد: مردم نوع دوست ایران با روحیه جهادی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند و به کمک یکدیگر شتافتند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان معنای واقعی ایمان را گذشتن از دارایی ها در راه خدا دانست و بیان کرد: مردم و جهاد گران عرصه بهداشت در خلال شیوع بیماری کرونا ایمان خود را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با تجلیل از اقدامات جهاد گران عرصه بهداشت، خاطر نشان کرد: کادر درمانی کشور در شرایط بسیار سخت خطرات را به جان می خرند تا جان هم وطنانشان را حفظ کنند.

حجت الاسلام حقیقی عملکرد کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اگر در تمامی عرصه ها مانند عرصه بهداشت به توانمندی داخلی خودمان ایمان داشته باشیم بسیاری از مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات