۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۶۴۵۱۲۱
مدیر حوزه علمیه زنجان:

شکست کرونا نیازمند مشارکت و همدلی مردم است

شکست کرونا نیازمند مشارکت و همدلی مردم است
حجت الاسلام جعفری در خانه ماندن را موثرترین و کم هزینه ترین راه برای مبارزه با کرونا دانست و گفت: شکست کرونا نیازمند مشارکت و همدلی مردم است.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به همدلی ملت ایران برای شکست دادن کرونا، گفت: با ایجاد یک مشکل در جامعه باید مردم از اقشار مختلف برای از بین بردن مشکلات بسیج شوند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه شکست دادن بیماری کرونا نیازمند مشارکت عمومی مردم است، اظهار داشت: اگر همه مسؤولیت ها بر عهده یک نهاد مانند وزارت بهداشت باشد کارها پیش نمی رود.

مدیر حوزه علمیه زنجان با تقدیر از تلاش های وزارت بهداشت و فداکاری های کادر درمانی بیمارستان ها، عنوان کرد: همه مردم و نهاد های فرهنگی که قادر به فرهنگ سازی هستند باید وارد میدان مبارزه با کرونا شوند.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با آسیب های روانی بیماری کرونا، ابراز کرد: در کشور ما که مورد تهاجم رسانه های معاند قرار گرفته است، حفظ روحیه مردم اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

حجت الاسلام جعفری به شبهه افکنی رسانه های غربی در مورد کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: در فضایی که رسانه به بزرگنمایی ضعف ها و انکار نقاط قوت می پردازند باید نهاد های فرهنگی مانند حوزه علمیه وارد میدان شوند و آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا را کاهش دهند.

مدیر حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه براساس تحقیقات بهترین راه ریشه کنی کرونا قطع زنجیره بیماری است، خاطر نشان کرد: در خانه ماندن موثرترین و کم هزینه ترین راه برای مبارزه با کروناست.

وی با اشاره به اینکه عمل به توصیه های بهداشتی شرعا لازم است، ادامه داد: مردم دید و بازدید های نوروزی را به بعد از شکست کرونا موکول کنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه هر قدم در بهبود شرایط جامعه حسنه محسوب می شود، گفت: از همه مردم این انتظار وجود دارد که از مسافرت ها خودداری کنند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات