۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۴۵۹۰۹
مدیر حوزه علمیه فارس مطرح کرد؛

شاخصه های مدیریت جوانان در نگاه رهبر انقلاب

شاخصه های مدیریت جوانان در نگاه رهبر انقلاب
حجت الاسلام استوار میمندی گفت: یک مدیر جوان دارای شاخصه هایی مانند روحیه جهادی، خستگی ناپذیری، فکر نو، ریسک پذیری مطلوب، عدم محافظه کاری و نشاط کاری است.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی در خصوص استفاده از ظرفیت جوانان، گفت: جوانگرایی در نگاه رهبر انقلاب دارای شاخصه هایی است که سبب موفقیت می شود.

حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به ویژگی های جوانان در نگاه رهبر انقلاب، عنوان کرد: یک مدیر جوان دارای شاخصه هایی مانند روحیه جهادی،خستگی ناپذیری، فکر نو، ریسک پذیری مطلوب، عدم محافظه کاری و نشاط کاری است.

مدیر حوزه علمیه فارس افزود: مقصود رهبر انقلاب از جوانگرایی صرفا استفاده از مدیران با سنین کم تر نیست بلکه اگر شاخصه های لازم در افراد مسن وجود داشته باشد، مدیریت آن ها نیز مطلوب محسوب می شود.

وی به کارگیری ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان را برای موفقیت کشور موثر دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه شاخصه های مدیریت مطلوب در عملکرد رهبر انقلاب وجود دارد، مدیریت ایشان نیز یک مدیریت جوان است.

حجت الاسلام استوار میمندی در ادامه با اشاره به بدعهدی های آمریکا و کشور های اروپایی، ابراز کرد: عدم اعتماد به دشمنانی مانند آمریکا یک آموزه قرآنی است و قرآن کریم اعتماد کنندگان به یهود و نصاری را متضرر معرفی می کند.

مدیر حوزه علمیه فارس با بیان اینکه ادعای کمک آمریکا در خصوص ویروس کرونا دروغی بیش نیست، خاطر نشان کرد: تجربه دوران انقلاب و قبل از آن گویای آن است که هیچگاه آمریکا به وعده های خود پایبند نبوده است.

وی برجام را نمونه بسیار نزدیک تاریخی از بدعهدی آمریکا دانست و تصریح کرد: برخی در روزهای توافق برجام با خوش بینی افراطی معتقد بودند که اگر ایران توافق را نقض نکند، آمریکا این کار نخواهد کرد.

حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه ایران به تمامی تعهدات برجامی خود عمل کرد، ادامه داد: زمانی که نوبت به آمریکا رسید از عمل به تعهدات خودداری کرد و اروپایی ها نیز دولتمردان ما را به بازی گرفتند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات