۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۴۵۹۳۸

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
آیت‌الله حسینی بوشهری در تماس با مدیر حوزه علمیه استان خوزستان از زحمات اساتید و طلاب خوزستانی در مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، از زحمات مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه خوزستان، در بحران پیش آمده تشکر و تقدیر و آرزوی موفقیت روز افزون از درگاه ایزد منان نمود.

دیدار امام جمعه اهواز با فرمانده سپاه استان

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز به مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار با سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و جمعی از مسئولان سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با حضور در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان این مناسبت مبارک را به سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

عملکرد طلاب حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد در مقابله با کرونا

طلاب حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد در مقابله با کرونا، فعالیت‌های منظمی درفضای مجازی برای دعوت مردم به ماندن در خانه‌ها و رعایت توصیه‌های پزشکی انجام دادند.

برگزاری مراسم معنوی احیاء شب ۲۷رجب، دو سری ختم قرآن بین طلاب و مبلغان، قربانی کردن به مناسبت عید بزرگ مبعث و برگزاری چله ختم قرآن ودعا از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از زمان شیوع ویروس کرونا است.

 راه اندازی کارگاه ماسک دوزی، شناسایی افراد وخانواده‌های بی بضاعت و اهدای بسته‌های غذایی توسط طلاب به تعداد ۲۵ بسته و اجرای طرح کتاب امانی به دانش آموزان از طریق پیک رایگان دیگر فعالیت‌ها است.

تقدیر و تشکر از خدمتگزاران عرصه سلامت

حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران استان در پیامی ازخدمتگزاران عرصه بهداشت وسلامت تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«من عمل صالحا من ذکر أو أنثی و هو مؤمن فلنحیینه حیاه طیبه  و لنجزینهم أجرهم بأحسن ما کانوا یعملون/حجر ۹۷»

بی شک حاضر در صحنه بودن علمای دینی در همه‌ی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... در طول دوران گذشته و حال از سرمایه‌هایی است که با الطاف خداوند متعال شامل حال حوزات علمیه شیعه شده است. وهمانا این سرمایه عظیم برگرفته از سیره‌ی غنی اهل بیت علیهم السلام و برداشت از آیات شریف و نورانی قرآن عزیز است.

اینجانب ضمن عرض تبریک ایام مبارک ماه شعبان المعظم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران بدینوسیله برخود فرض می‌دانم نسبت به خدمات شایان کلیه‌ی مدیران، اساتید، کادر مدارس و طلاب محترمی که در عرصه جبهه‌ی همبستگی مبارزه با ویروس منحوس کرونا همچون گذشته در کنار اقشار مختلف جامعه منشأ اثر بوده اید صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دوام توفیقات و سلامتی شما گرامیان را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات