۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۵۹۴۵

حضور طلاب مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در غسل و کفن اموات کرونایی

حضور طلاب مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در غسل و کفن اموات کرونایی
حجت الاسلام خوشبین گفت: با توجه به فتوای حضرت آقا مبنی بر غسل و کفن اموات کرونایی، طلاب با رعایت نکات بهداشتی به غسل و کفن و تجهیز اموات کرونایی پرداختند.
حجت الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از مشارکت طلاب در غسل و کفن متوفیان کرونایی خبر داد و گفت: با توجه به فتوای حضرت آقا مبنی بر غسل و کفن اموات کرونایی، طلاب با رعایت نکات بهداشتی در کنار امام جمعه شهرستان به غسل و کفن و تجهیز اموات کرونایی می‌پردازند.

مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر با بیان اینکه امام جمعه شهرستان و طلاب بر پیکر متوفیان کرونایی اقامه نماز می‌کنند، عنوان داشت: این روال در صورت فوت موارد جدید کرونایی صورت خواهد گرفت ضمن اینکه دوره‌ای برای آشنایی طلاب با غسل و کفن اموات کرونایی در روز‌های آینده برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به اینکه امام جمعه شهرستان حضور فعالی در مقابله با کرونا ویروس دارد، گفت: حجت الاسلام غبیشاوی در ضدعفونی اماکن و معابر عمومی مشارکت دارد.

وی با اشاره به حضور فعال طلاب و روحانیان مدرسه صاحب الزمان در مقابله با کرونا افزود: طلاب و روحانیان حوزه علمیه با بکارگیری سلاح علم و دانش و تشکیل واحد رسانه و همچنین پاسخگویی به سؤالات و شبهات، جواب‌های ارزنده‌ای به سیل هجمه‌های دشمنان که هدفشان تزلزل و ناامیدی مردم نسبت به اسلام و مقدسات آن است، داده و از آرمان‌های والای اعتقادی جمهوری اسلامی دفاع کردند.

مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر تأکید کرد: طلاب در مرحله دوم با پیوستن به قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ماهشهر، گروه طلاب جهادی را تشکیل داده و با حضور در محله‌های مختلف شهرستان، معابر و منازل را ضد عفونی و گند زدایی کردند. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خدایا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کی تموم میشه این بلا
0
0