۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۴۵۶۵۸
در ادامه حرکت های جهادی طلاب مدرسه سفیران هدایت؛

ماسک رایگان در میان ساکنان روستا‌های ده ایجی و مازور توزیع شد

ماسک رایگان در میان ساکنان روستا‌های ده ایجی و مازور توزیع شد
طلاب و روحانیان مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با حضور در منازل ساکنان دو روستای محروم «ده ایجی و مازور» به توزیع ماسک‌های بهداشتی پرداختند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، طلاب و روحانیت مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، از صبح امروز در ادامه حرکت‌های جهادی با حضور در منازل ساکنان دو روستای محروم «ده ایجی و مازور» به توزیع ماسک‌های بهداشتی پرداختند.

طلاب و روحانیت افزون بر توزیع ماسک‌های بهداشتی، نکات پزشکی در زمینه مقابله با کرونا ویروس را به اطلاع روستاییان رسانده و خواستار ماندن در خانه‌ها تا زمان کنترل ویروس شدند.

این ماسک‌های بهداشتی به همت طلاب خواهر حوزه علمیه الزهرای اندیمشک که در کارگاه ماسک سازی مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان استقرار دارند، تهیه شده است.

طلاب و روحانیان با تأکید بر رعایت توصیه‌های بهداشتی، بهترین راه در امان ماندن از ویروس کرونا را در خانه ماندن عنوان کردند و با تبریک ماه شعبان بر انجام اعمال آن از جمله صدقه دادن و استغفار کردن برای کاهش بلا‌ها و آسیب‌ها توصیه کردند.
                         پ/ماسک رایگان در میان ساکنان روستا‌های ده ایجی و مازور توزیع شد
قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک متشکل از طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت شمال خوزستان، الزهرای اندیمشک و قرارگاه جهادی شهید احمد الیاسی است و در حوزه سفیران، شهر چمگلک، قلعه لور و مسکن مهر کارگاه‌های تولید ماسک دارد؛ در این کارگاه‌ها روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک تولید و بصورت رایگان در مناطق محروم توزیع می‌شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
خوب اینم یه جور خبره دیگه !!
1
0