۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۶۴۵۵۸۲
سردار شاهوارپور:

بسیجیان استان خوزستان آماده خرید مایحتاج خانواده‌ها هستند

بسیجیان استان خوزستان آماده خرید مایحتاج خانواده‌ها هستند
سردار شاهوارپور با اشاره به شرکت هزارو ۴۰۰ گروه جهادی در ضدعفونی اماکن عمومی خوزستان از آمادگی بسیجیان برای خرید مایحتاج خانواد‌ها در دوران قرنطینه خانگی خبر داد.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در بحث پیشگیری، به تهیه موادضدعفونی برای عموم به ویژه مناطق محروم پرداختیم، در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه استان تولید ماسک و لباس‌های مورد نیاز کادرمانی پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بیش از ۴۰ کارگاه برای تولید ماسک و لباس‌های مورد نیاز کادرمانی پیش بینی شده است، ادامه داد: بیش از هزارو ۴۰۰ گروه جهادی سپاه استان در رزمایش مقابله با کرونا شرکت و به ضدعفونی اماکن عمومی خوزستان به ویژه نقاط پرتردد پرداختند.

این مقام مسئول با اشاره به مشارکت سپاه استان در طرح غربالگری بیان داشت: گروه‌های بسیج برای کمک به خانه‌ها و مراکز بهداشت جهت طرح غربالگری در سراسر استان گسیل شدند تا سلامتی افراد مورد ارزیابی قرار گیرند، تاکنون سه میلیون خوزستانی در طرح شرکت کردند.

سردار شاهوارپور با اشاره به سابقه مشارکت بسیج در ریشه کنی فلج اطفال گفت: از آنجا که مردم برای مقابله با کرونا در خانه‌ها می‌مانند، برادران و خواهران بسیجی این آمادگی را دارند تا در صورت تماس، خرید برای خانواده‌ها به ویژه اعضای کهنسال را متقبل شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بسیج جامعه پزشکی استان در حالت آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: با بهداشت و درمان استان به توافق رسیدیم تا در صورت لزوم افراد مبتلا به کرونا پس از گذراندن دوره بستری در بیمارستان‌ها برای قرنطینه بیشتر در محل‌های تعیین شده سپاه بستری و دوره نقاهت را بگذرانند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات