۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۴۵۹۸۰

پیام تسلیت آیت الله اعرافی درپی رحلت آیت الله کریمی

پیام تسلیت آیت الله اعرافی درپی رحلت آیت الله کریمی
مدیر حوزه های علمیه در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله سید جعفر کریمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی آن فقیه گرانقدر را از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و همراه وفادار رهبری دانست.

متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد و یار وفادار امام راحل قدس سره الشریف و رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی حضرت آیت الله آقای حاج سید جعفر کریمی طاب ثراه مایه تاثر و اندوه فراوان شد، آن دانشمند گرانمایه افزون بر مراتب علمی و فقهی در طول عمر شریف خود از مجاهدان در راه خدا و از مدافعان قاطع انقلاب اسلامی و از یاران با وفای امام عظیم الشان(قدس) و همراه وفادار رهبری معظم (مدظله العالی) بود.

خدمات آن فقید سعید در بخش استفتآت امام و رهبری و در مجلس خبرگان رهبری و امور قضایی و مسائل علمی و فقهی و حوزوی از حسنات ماندگار ایشان بشمار می آید.

این ضایعه را حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه های علمیه و علاقمندان آن مرحوم و بویژه به خانواده و بیت شریف و بازماندگان محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.
عاش سعیدا و مات سعیدا.
علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

/924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات