۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۴۶۰۱۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

جانبازان اسطوره فداکاری و ایثار هستند

جانبازان اسطوره فداکاری و ایثار هستند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان از جانبازان به عنوان اسطوره فداکاری و ایثار یاد کرد و گفت: رزمندگان برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب و دفاع در میدان جبهه و جهاد ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلیمن سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی میلاد علمدار کربلا و روز جانباز را به تمامی جانبازان تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در این پیام از جانبازان به عنوان اسطوره مقاومت و نماد آزادگی، فداکاری و ایثار یاد کرده است و افزوده است: چهارم شعبان میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز بهانه‌ای است برای تقدیر و تجلیل از ابر مردانی که برای پاسداشت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دفاع مردانه تا پای جان در میدان جبهه و جهاد ایستادند.

در این پیام آمده است: رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های جانبازان برگ زرینی بر دفتر افتخارات این مرز و بوم است، جانبازان عزیزی که به حق، شهیدان زنده انقلاب هستند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی آمده است: جانبازان، دلاورمردانی هستند که اسطوره مقاومت و نماد آزادگی اند و از خودگذشتگی، فداکاری و ایثارشان در دفع شر دشمنان مردم ایران در ابتدای پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس همواره در حافظه تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد علمدار کربلا و روز جانباز به تمامی جانبازان عزیز به ویژه جانبازان  استان لرستان از خداوند متعال برای همه این عزیزان آرزوی سلامت و سعادت دارم./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات