۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۴۶۰۳۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جانبازان نماد صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند

جانبازان نماد صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران، جانبازان را نماد صبر و استقامت در جامعه معرفی کرد و گفت: ایران اسلامی جایگاه امروز خود را مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ایران عزیزان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امرروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در تماسی با چند تن از جانبازان هشت دفاع مقدس از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کرد.
 
وی در این تماس‌های جداگانه، جانبازان را نماد صبر و استقامت در جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: ایران اسلامی جایگاه امروز خود را مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ایران عزیزان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران از جانبازان به عنوان سرمایه‌های معنوی و با ارزش کشور یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان رشید هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که جانبازان در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور و مردم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند، بیان داشت: به طور حتم مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان در کنار شهدا موجب حفظ امنیت و آرامش برای مردم کشورمان شده است.
 
امام جمعه ساری، از جانبازان به عنوان شهیدان زنده یاد کرد و با بیان این که این عزیزان مایه افتخار انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس موجب عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از این انقلاب، نظام و مردم دفاع و حراست کردند، بیان داشت: عزت، امنیت و آرامشی که امروز ملت ایران دارند به برکت همان ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که امروز همه ما وظیفه داریم در جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم حفظ، تقویت و نشر آن آرمان‌های اصیل موجب تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین به مجاهدت‌های خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول همه این سال‌ها اشاره کرد و گفت: خانواده‌های عزیز جانبازان با مراقبت از این سرمایه‌های ارزشمند از اجر و منزلت بسیار عظیم در بارگاه الهی برخوردارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت را نیاز دائمی جامعه دانست و بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات جانبازان و ایثارگران تاکید کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات